Shop menü

MÁR JEGYEKET IS ÉRTÉKESÍT A TIKTOK

Nincs megállás a fejlesztésekben, koncertre és más eseményekre is biztosít jegyértékesítési lehetőséget a videós platform.
Szécsi Dániel
Szécsi Dániel
Már jegyeket is értékesít a TikTok

A TikTok fejlődése nagyon szép ívet ír le. A szolgáltatás hamarosan biztosítani fog jegyvásárlási lehetőséget is, miközben a színfalak mögött állítólag már a zenestreaming szolgáltatás fejlesztése is folyamatban van. Nagyon sok lehetőséget igyekeznek a fejlesztők beletolni az alkalmazásba, és a legújabb ötlet könnyen lehet, hogy nagy sikert fog aratni.

Abból él a TikTok, hogy felhasználók százmillióit ülteti képernyő elő napról napra. Viszont most egy olyan fejlesztést jelentett be, amivel éppen az ellenkezőjét érheti majd el. Arra nyújt lehetőséget, hogy az emberek néhány órára kikapcsoljanak, és átadják magukat a zenei élvezeteknek. Énekesek profilján belül innentől lehet majd értesülni a következő fellépésekről, és a különböző koncertekre pillanatok alatt meg is vehetik az emberek a számukra szükséges jegyet, jegyeket.

Láttunk már hasonló lehetőséget más szolgáltatások esetében is, a koncertekről például a Spotify keretei között is lehet értesülni. A TikTok kapcsán az a hír járja, hogy TikTok Music címen elindíthatja a saját zenestreaming megoldását. A koncertjegyek vásárlására szolgáló funkció pedig már egy olyan dolog, ami tökéletesen illeszkedni fog a cég zenestreaming fejlesztéséhez is, ha ezt valóban beindítja.

Galéria megnyitása

A ByteDance szünet nélkül fejleszti a TikTokot, és ezáltal egyre szélesebb közönséget ér el, miközben azt is vizsgálja folyamatosan, hogy milyen egyéb lehetőségekből húzhatna még hasznot, miközben a készítőknek is kedvez. A jegyek értékesítése egy ilyen opció, hiszen ezzel igazából mindenki jól járhat. Valószínűleg a TikToknak jut valamennyi részesedés a jegyárakból, amik rajta keresztül találnak gazdára, az előadók pedig így több belépőt tudnak értékesíteni.

Leginkább a koncertjegyekre lehet gondolni jegyeladásnál, és mi is ezt a példát vettük alapul, de igazából a leleményes fejlesztők nem ragadtak le ezen a szinten. Mint kiderült, igazából más eseményekre, így például sportra is lehet majd jegyeket venni. A platform első partnereinek listáján ott van a WWE is, ami elsődlegesen a pankrációra szakosodott. Innen pedig már nem nehéz továbbgondolni a lehetőségeket.

Galéria megnyitása

A vállalatnak az lenne a legjobb, ha a saját rendszerén belül tudná megoldani ezt a feladatot, az viszont jelentős infrastruktúra fejlesztésekkel járna, éppen ezért úgy döntött, hogy inkább egy külső partnerre támaszkodik. Integrálta a TikTok a Tickermaster rendszerét a videós alkalmazásba, hogy ezáltal már most megoldhassa a jegyeladásokat. Ha pedig úgy látják, hogy kifizetődő ezt a lehetőséget saját kézbe venni, akkor biztosak vagyunk abban, hogy a fejlesztők ezt is megoldják.

Galéria megnyitása

Jól láthatóan, kiemelt helyen fogja mutatni a TikTok alkalmazás, amikor egy videósnál van elérhető jegy a Tickermaster rendszerében. A tartalomkészítő neve felett szerepel majd egy sávban az új lehetőség, és ez szinte a teljes szélességében átszeli majd a kijelzőt.

A TikTok nem az első, akivel a Tickermaster megállapodott. A vállalat hosszú ideje oszlopos tagja a jegyértékesítő ágazatnak, és már nagyjából 6 éve dolgozik azon, hogy partnerekre találjon a tartalmat szolgáltatók, közösségi felületek körébe. 2016 óta biztosít saját API-t és szoftverfejlesztői csomagot a szükséges eszközökkel a lehető legegyszerűbb beágyazáshoz, és működik Android és iOS esetében is, ami a TikToknak nyilván lényeges volt.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére