Killers and Thieves – Mesterbűnöző kerestetik

A Stoic Studio most készülő alkotásával mindenki letesztelheti majd, hogy milyen tolvajvezér lenne belőle.

Killers and Thieves – Mesterbűnöző kerestetik

A The Banner Saga-val a Game Developers Conference-en a legjobb bemutatkozó játék díját bezsebelőStoic Studionál nem csak sikercímük folytatásán dolgoznak a cég munkatársai. A csapat kreatív igazgatója, Alex Thomas ugyanis jelenleg egy új játék, a Killers and Thieves tető alá hozásával van elfoglalva.

A programban egy középkori, feudális világban működő, kalandregénybe illő tolvajcéh vezetőjeként tehetjük majd próbára magunkat. Csakis rajtunk áll, hogy a véletlenszerűen generált orgyilkosok, besurranók, zsebmetszők és egyéb kétes alakok közül kiket ölelünk keblünkre, és kik lesznek azok, akiket nem kívánunk bevenni a bandába. Az alapképességeken felül minden figura rendelkezik egy bónuszokat adó előnnyel, és egy, a munkát hátrányosan érintő jellemvonással.

A siker kulcsa természetesen, hogy a megfelelő munkára a megfelelő embert küldjük. A kiválasztott bűnözőket mi irányítjuk majd, valós időben, és igyekeznünk kell, hogy ne kapjanak el, mert ebben a világban a "felfüggesztett büntetés" akasztást jelent. Elég tehát egy hiba, és legjobb embereink vagy hosszú éveket kénytelenek senyvedni egy patkányszagú tömlöcben, vagy egyéb teendő híján, számolhatják a kivégzésükig hátralévő napokat.

Mindez önmagában is elég érdekesen hangzik, ám míg a hangulatos, és gyorsan pörgő cselekményű betyárhistóriákban a haramiáknak csak a zsandárok kardjától, és az árulóktól kellett tartaniuk, ránk jóval több problémaforrás leselkedik majd.

A céh napi ügyeinek menedzselése ugyanis legalább olyan fontos lesz, mint hogy ne bukjunk le. Hiszen ha nem tudjuk előteremteni embereink jussát, akkor könnyen azon kaphatjuk magunkat, hogy szervezetünk teljesen szétesett, ha pedig valaki nálunk nagyobbnak lépünk a tyúkszemére, és nem teszünk meg mindent, hogy megbékítsük, újdonsült ellenségünk nem sokat fog válogatni az ellenünk bevethető, nemtelenebbnél nemtelenebb eszközökben.

Ráadásul, a lopott szajrét fel is kell becsülni, mielőtt eladnánk, és ha nem figyelünk eléggé oda, megeshet, hogy egy valódi ritkaságot kótyavetyélünk el potom pénzért.

A játék megjelenéséről még nincsenek pontos információk, de valamikor 2016-ban várható az érkezése.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward