Kereskedelmi eszközökkel fog bővülni a Twitter

A cél minden bizonnyal a bevételszerzés egy új formája lesz.

Kereskedelmi eszközökkel fog bővülni a Twitter

A Twitter rendkívül nagy erőbedobással fejleszt, folyamatosan azon van, hogy felfelé ívelő pályára terelje a platformot, miután több éven keresztül mélyrepülésben volt. Ennek eredmény folyamatosan halmozza a rekordokot a működési teljesítményében. És a cég a befektetők meggyőzése érdekében azért is sokat tesz, hogy a bevételeit növelni tudja.

Az elmúlt hetekben, hónapokban kiderült, hogy a vállalat erőteljesen elkezdett azon dolgozni, hogy új módszereket találjon a bevételszerzésre. Lesz majd előfizetési lehetőség is, ami már biztosan többféle előnnyel, extra szolgáltatással fog járni. És most pedig arról számolhatunk be, hogy már az elektronikus kereskedelem felé kacsintgat a mikroblog.

Az e-kereskedelem tavaly elképesztő csúcsra ért, miután a globális koronavírus-járvány miatt szinte a világ minden táján bezárt a boltok egy jelentős része napokra, hetekre vagy akár hónapokra. És az is hozzájárult ehhez, hogy mindenki azt hangsúlyozta, hogy az emberek kevesebbet menjenek el otthonról, ha tehetik, ne látogassanak boltokat feleslegesen. Szóval a COVID-19 hatásai miatt olyan vásárlók is az online vásárlásra adták a fejüket, akik korábban ezt nem próbálták.

Galéria megnyitása

Nagy valószínűséggel idén is jelentős forgalom lesz az e-kereskedelemben, és a Twittert ez ösztönözheti arra, hogy kidolgozza annak a lehetőségét, hogy a felhasználók adhassanak, vehessenek termékeket, szolgáltatásokat a platformon keresztül. A közösségi oldalak között több is van, ami nyitott korábban az online kereskedelem felé, így arról szó nincs, hogy a Twitter egyedi dologgal próbálkozna. A Facebook óriási sikereket ért el a Marketplace révén, és ez is bátoríthatja a Twittert.

Egy teljesen új kártya típust fog bevezetni a Twitter jelen állás szerint. A vásárlási célra szolgáló kártyák olyan információknak a megjelenítésére biztosítanak majd lehetőséget, mint az adott termék neve, az eladásra kínált dolognak az ára, valamint a bolt vagy értékesítő neve. A kártyán helyet kap majd egy vásárlás gomb is, aminek a megnyomását követően valószínűleg egyből ki lehet majd fizetni az adott terméket, szóval nem lesz köztes kosár.

Galéria megnyitása

A Twitter mostanra hivatalosan is megerősítette, hogy olyan funkcióknak a bevezetésére készül, amikkel kereskedelmi lehetőségeket biztosít majd a vásárlók számára. Ez a megoldás a mikroblog elmondása szerint a reklámokkal ötvözve fog működni, szóval a termékeket már úgy lehet majd hirdetni, hogy azokat akár azonnal meg is lehet majd rendelni.

Kezdetben valószínűleg a kereskedők használhatják majd a vásárlási lehetőséget, de a távlati tervekben az szerepel, hogy az egyéni eladásokban is segíteni fog a Twitter, szóval például a használt cikkeknek az árusítása is mehet majd a mikroblogon. Egyelőre viszont ez a fejlesztés még tesztelés alatt áll, és pontosan nem lehet azt tudni, hogy mikor válhat élesben elérhetővé.

Neked ajánljuk

Kiemelt
Csak gépösszerakó
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap