Történetünk főszereplője az Ooblets nevű, készülő indie játék, amin jelenleg két ember dolgozik. A srácok úgy döntöttek, hogy meghallgatják az Epic ajánlatát, majd ezt követően alá is írták az exkluzivitási szerződést, mely szerint az Ooblets PC-n kizárólag (legalábbis egy jó ideig) csak az Epic Store-ban lesz elérhető. Ami után jött, arra nem voltak felkészülve.
De először is nézzük meg, hogy mit is ajánlott nekik az Epic, ilyen ügyletekbe ugyanis ritkán lehet belelátni, de a fejlesztők a blogbejegyzésükben viszonylag szabadon beszélnek róla. Alapvetően két dologról van szó: egyrészt az Epic adott nekik előre egy bizonyos pénzösszeget, ami így segít a fejlesztés befejezésében, és jobb, csiszoltabb lehet tőle a játék.
A másik, és ami talán érdekesebb, hogy az Epic garantált a készítők számára egy minimális eladási számot. Ez a szám egyébként megegyezett azzal, amit a fejlesztők a saját számításaik szerint akkor szerettek volna elérni, ha minden PC-s áruházban megjelentetik a játékukat. Elmondásuk szerint innentől kezdve nagyon jó pozícióban vannak, ugyanis nem kell attól tartaniuk, hogy a játékuk megbukik.
Azonban a kétfős csapat nem volt felkészülve arra, hogy milyen gyűlöletroham fogja elönteni őket a bejelentés után: elmondásuk szerint több ezer, de akár tízezer utálkozó emailt is kaptak, ami azért fájt nekik különösen, mert a fejlesztés alatt végig nagyon jó kapcsolatban voltak a közösséggel. Sokan azt kérdőjelezték meg, hogy a Patreonon való gyűjtés mellett miért volt még szükségük további pénzre az Epictől.
A dolgok azonban nem álltak meg itt: a felháborodott rajongók kamu screenshotokat és leírásokat készítettek, próbálták lejáratni a játékot. A készítőknek a saját idejükből kellett rengeteget szánni arra, hogy ezeket levetessék vagy megmagyarázzak, és próbálják nyugtatni a közönséget.
Később Tim Sweeney, majd az Epic egy blogposztban is kiállt az Ooblets mellett, és arra hívták fel a figyelmet, hogy mindig is támogatták, hogy az emberek elmondják a véleményüket az Epicről, a játékaikról, és a Store-ról. Azonban szerintük mostanában egy olyan kétségbeejtő trend kezd kialakulni, ami aláássa az egészséges beszélgetés lehetőségét, ahol kamu dolgokat osztanak meg játékokról és fejlesztőkről, és ahol zaklatják az Epic partnereit. Az Epic azzal zárta az ügyet, hogy továbbra is támogatni fogja a partnereit, és a célja egy egészségesebb versenyhelyzet kialakítása a különböző PC-s áruházak között.