Jelentéktelenné válnak a vállalati honlapok?

Egyre látványosobban veszik birtokba a vállalatok is a Facebookot, nemritkán ezzel arányosan hanyagolva el a saját honlapjukat. Egyre gyakoribbak a "Like us on Facebook"-gombok, és úgy tűnik, a közösségi oldal még a nagyokat is "elnyeli".

Jelentéktelenné válnak a vállalati honlapok?

Egyre látványosobban veszik birtokba a vállalatok is a Facebookot, nemritkán ezzel arányosan hanyagolva el a saját honlapjukat. Egyre gyakoribbak a "Like us on Facebook"-gombok, és úgy tűnik, a közösségi oldal még a nagyokat is "elnyeli".

Valahol persze érthető, és teljesen logikus is a trend: minél több embert ér el egy vállalat, annál jobb, és ugyan hol érhetnének el több embert, mint a Facebookon? Reklám, tájékoztatás, információszolgáltatás, kapcsolattartás mind megoldható, és ha jól csinálják, még tetszeni is fog az embereknek, akik ráadásul igen gyakran járnak a Facebookra; ebédszünetben, munka után, reggel, délben, este. Több időt töltenek ott, mint a Google-ön, a Yahoo-n, a YouTube-on, a Microsoftnál, a Wikipédián és az Amazonnál összesen. Az átlagos felhasználó esetében ez legalább hét órát jelent havonta, a "gépközelibbeknek" pedig még sokkal többet.

Ezzel szemben a saját honlapjára még a legérdekfeszítőbb vállalat sem tud állandó és rendszeres forgalmat vonzani - és még ha ezt meg is oldanák valahogy, akkor sem tudnának meg szinte semmi igazán lényegi információt a látogatóikról. Ezzel szemben a Facebook Analytics tálcán kínálja az érdeklődők nemét, korát, lakhelyét, érdeklődési körét, és hogy még mi mást szeretnek; valóságos információs kincsesbánya.

Persze a saját honlapoknak is megvan a maguk haszna, és nyilván nem is fognak végleg eltűnni, viszont valóban jelentéktelenné válhatnak.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward