Igazi pénznyomtatóvá növi ki magát az App Store

Amerikában a felhasználók rengeteget költenek alkalmazásokra, és nem meglepő, hogy miért fizetnek a legtöbbet.

Igazi pénznyomtatóvá növi ki magát az App Store

A Sensor Tower publikálta legfrissebb jelentését arra vonatkozóan, hogy az Egyesült Államokban hogyan alakult az App Store pályafutása, és egészen döbbenetes növekedés olvasható ki a számokból. Az eszköztulajdonosok egyre többet költenek szoftverekre, és minden téren masszív növekedés látható.

Egy átlagos iPhone tulajdonos tavaly már 79 dollárt adott ki alkalmazásokra a Sensor Tower felmérése alapján.

Egyetlen év leforgása alatt az átlagos költés 36 százalékkal emelkedett, egy évvel korábban ugyanis még „csak” 58 dolláron állt ez a mutató. Szóval a 2017-es összesítéshez mérten 21 dollárral emelkedett az átlagosan alkalmazásra elköltött pénz, ami egészen jelentős előrelépésnek tekinthető. A Sensor Tower azt is megvizsgálta, hogy a különböző kategóriák milyen formán járulnak össze az összesített forgalomhoz, és ez a statisztika rámutatott néhány érdekességre.

Galéria megnyitása

A legtöbb pénzt az emberek játékokba ölték, átlagosan 44 dollár ment el ilyen programokra, ami 22%-kal több, mint egy évvel korábban. A második helyen a szórakoztató megoldások kategóriája futott be, megelőzve a zene részét. A szórakoztató appok 82%-kal termeltek többet 2018-ban, mint azt megelőzően. A zenei és a közösségi alkalmazásokra fordított összeg egyaránt 22 százalékkal emelkedett, és az előbbire átlagosan 5 dollárt költöttek a népek az Egyesült Államokban, míg az utóbbira 4,4 dollár ment el. A sort az életmóddal kapcsolatos fejlesztések zárják, de ezeknek a népszerűsége nőtt a legnagyobb mértékben. Csak 3,9 dollárt adnak ki átlagosan életviteli programokra a népek, de 2017-ben ilyenekre még csak 2,1 dollárt költöttek átlagosan az emberek, ami 86%-os előrelépést jelent.

Galéria megnyitása

A kutatásért felelős cég megjegyezte, hogy az előfizetésekből is rengeteg bevételre lehet szert tenni, és erre is egyre több pénzt szánnak a felhasználók. Viszont ezen a ponton azt is megjegyzi a Sensor Tower, hogy az előfizetésekkel sokan próbálnak visszaélni, ami egyértelműen rontja ennek a lehetőségnek a megítélését. Az ünnepek alatt 1,22 milliárd dollár jött össze az App Store-ból, annak ellenére, hogy az új eszközök eladása nem úgy pörgött, ahogy azt korábban várta az Apple, és ennek egyértelműen negatív hatása van a szoftveres forgalomra nézve is. Az egynapos bevételi rekord pedig megdőlt, új év napján 322 millió dollárt adtak ki az emberek programokra.

A Sensor Tower ezúttal arról nem számolt be, hogy egyébként mekkora arányban bonyolította az App Store forgalmát az Egyesült Államokban az Apple, pedig ez az információ is érdekes szokott lenni. 2015-ben például a bevétel 94 százaléka az USA-ban jött össze, szóval szinte csak a cég hazai vásárlói fizettek nagyobb összegeket appokért.

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap