Hatásosabbak a mobilhirdetések, mint a vezetékesek

Hatásosabbak a mobilhirdetések, mint a vezetékesek

A kampányokat észlelők körében 57 százalékos volt a hirdetési akciók azonosítási aránya. A márkajelzések feltüntetése nélküli hirdetéseket, a markáns arculatnak, megjelenésnek és színvilágnak köszönhetően a megkérdezett fogyasztók a három másik jelentős hirdetői szektorhoz (bank, kereskedelem, közlekedési eszközök) képest jóval magasabb, mintegy 72 százalékos arányban tudták az egyes távközlési kampányokhoz kötni.A szektor elmúlt évének kampányai közül a mobiltávközlési reklámok bizonyultak a legsikeresebbnek az észlelés és az azonosítási mutatókban egyaránt. A mobiltelefonokat hirdető kampányokat az emberek alig tizede tudta azonosítani, viszont ezeknek volt a legmagasabb az aktivizálási mutatója. Ennek oka a Szonda Ipsos szerint nem más, mint hogy ezek a reklámok akciókkal próbálták megszólítani a vásárlókat. A vezetékes távközlés kategória mind tetszés, mind aktivizálás mutatókban elmaradt a többi kampánytól.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward