Aki figyelemmel kíséri a Bungie Marathon című játékát, talán nem lepődik meg azon, hogy a stúdió bejelentette, mégsem jelenik meg idén a játék.
A Marathon az extraction shooterek piacára kívánna betörni, ám ez alapvetően egy militarista, kisebb közösséget érdeklő műfaj. A Marathon akár mainstreammé is tehetné ezeket a fajta játékokat, van azonban egy kis gond: az indie fejlesztők extraction shooteréhez képest a Marathon nem szórakoztató, legalábbis a teszterek szerint.
A Marathon olyan alapvető hiányosságokkal küzdött, amik életet visznek egy ilyen jellegű játékba. Nem volt benne közelségi cset, vagyis a játékosok nem tudtak szóban beszélgetni azokkal, akik a közelükben voltak ellenséges csapatként. Az AI béna és buta volt, a játék nem volt elég szép és a kihozott tárgyak is unalmasnak bizonyultak.
A Bungie bejelentése alapján ezeken mind változtatni fognak, ám ehhez időre van szükségük, így elnapolják a megjelenést, és majd később jelentkeznek arról, hogy miként fejlesztik tovább a Marathont.