Shop menü

EGYEDI TÉRBELI TARTALOMALKOTÁSI MEGOLDÁSSAL KÉSZÜLT A SONY A CES-RE

VR és más megoldások használatával segítenék a kreatív alkotókat.
Török Roland
Török Roland
Egyedi térbeli tartalomalkotási megoldással készült a Sony a CES-re

Az idei CES-ről természetesen a Sony sem hiányozhat, a japán vállalat készült is pár meglepetéssel az eseményre, megmutatva innovatív oldalát. A cég képviseletében Totoki Hiroki, a Sony Group Corporation elnöke, COO és CFO-ja lépett színpadra, és mutatott be új kezdeményezéseket és megoldásokat. 

A Sony nagy hangsúlyt fektet a zeneművek, animék, filmek, videojátékok és mangák erősítésére is, így a CES-en szó esett a Ghost of Tsushima: Legends című készülő anime sorozatról, és az új Crunchyroll manga alkalmazásról is. A Sony sajtóanyagában Totoki hangsúlyozta: a Sony „Creative Entertainment Vision” magában foglalja az alkotók, a partnerek és a Sony munkatársainak közös munkáját, hogy mindenki számára végtelen valóságot teremtsenek, amely beindítja a képzeletet és határtalan Kando érzést generál. 

A Sony több bemutatóval is készült az eseményre. Az új „járműfeldolgozó rendszerről” (Sony sajtóanyag megnevezés) itt írtunk egy hosszabb és érdekesebb cikket, amit érdemes a témában elolvasni. 

A másik termék, amit elhoztak az az XYN nevű szoftveres és hardveres rendszer, ami a digitális tartalomgyártást helyezi át új dimenziókba. Ez a rendszer arra lett kitalálva, hogy magas minőségű szenzorokkal digitalizálni lehessen a valóságot, ezzel megkönnyítve a tartalomgyártók munkáját, dolgozzanak azok a film, anime vagy a videojáték iparban.  

Hardveres téren a rendszer a MOCOPI mozgásérzékelő, az XYN VR szemüveg és a XYN egy térbeli képrögzítő megoldásból áll, ami egyelőre csak prototípusként van jelen a kiállításon. Szoftveres téren a XYN hardveres ökoszisztémát a XYN Motion Studio vezérli, ami „a Sony saját algoritmusait használja az automatikus mozgásinterpolációhoz és az automatikus címkézési funkciókhoz, amelyek elősegítik a mozgásadatok kreatív felhasználását.” Ennek az alkalmazásnak a megjelenéséig 2025. márciusáig kell várnunk, utána viszont Vtuberek és a VR közösségi platformok felhasználói is használni tudják majd.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére