March Lehto, a Halo játékok eredeti művészeti vezetője még 2021-ben alapította az EA alatt a stúdióját, a Ridgeline Games-t, és kezdtek el dolgozni a Battlefield 6 kampányán. 2024-ben azonban elhagyta az EA-t és a kiadó nemsokra rá be is zárta egykori stúdióját.
Lehto most LinkedIn posztban osztotta meg, hogy az egykori csapatából csak páran kerültek a „külön köszönet” szekcióba, de többeket, így őt magát is egyszerűen csak kihagyták a stáblistáról.
Azt mondja, hogy nem tud semmi pozitívat mondani az EA-ről. Nem érzi fernek, hogy egy csapat 2 és fél év munkáját nem képesek meghálálni egy egyszerű szöveggel a játék végén.
Hasonló mindenesetre velem is történt már magyar stúdiónál (nem egy BF6 kaliberű címnél persze), és egyáltalán nem idegen gyakorlat ez a kiadók részéről, akik így állnak kicsinyes bosszút azokon a fejlesztőkön, akik nem maradnak a fejlesztés végéig. A filmiparban ezt a szakszervezetek nem engedik meg, a játékiparban viszont nincs ilyen védelem.