Dirt 2: Hol vannak a határok?

A Codemasters nem olyan rég nyilatkozta a CVG-nek, hogy a Colin McRae: Dirt 2 "a PS3 és az Xbox 360 határain táncol", ami lehetséges, azt kihozzák a két masinából. Mint ahogy azt már mi is megírtuk, Ego engine-t fog használni, csak úgy mint az első rész és a Grid is, ám ennek egy jóval továbbfejlesztett változatát.

Dirt 2: Hol vannak a határok?

A Codemasters nem olyan rég nyilatkozta a CVG-nek, hogy a Colin McRae: Dirt 2 "a PS3 és az X-box 360 határain táncol", ami lehetséges, azt kihozzák a két masinából. Mint ahogy azt már mi is megírtuk, a saját fejlesztésű EGO grafikus motort fogja használni, csak úgy mint az első rész és a Grid is, ám ennek egy jóval továbbfejlesztett változatát.

"A DIRT 2 a kizárólagosan Codemasters tulajdonban álló EGO motor harmadik verzióját fogja használni, míg az előző epizód csak az első generációst alkalmazta. Így egyértelműen következik, hogy rengeteg minden fejlődött a DIRT-höz képest." - mondta az ügyvezető producer Gavin Raeburn.

"A fejlesztőcsapat rengeteg mindent tanult a GRID elkészítése folyamán (mely a második generációs EGO-t használta), megismerték a hardvert, és azt, hogy hogyan hozzák ki belőle a maximumot, megnyomva az SPU használatot a PS3-nál, fejlesztve a több magos kihasználtságot az X-box 360-nál és speciális technológiákat alkalmazva a PC-nél."

Nyomatékosítva mindezt, még azt is hozzátette, hogy: "Mindent összevetve, bátran állíthatjuk, hogy a határait feszegetjük a konzoloknak, és hogy megint jócskán megemeltük a mércét...".

Kíváncsian várjuk!

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward