Csúszik a Rocket League keresztplatformos party rendszere

Csúszik a Rocket League keresztplatformos party rendszere

A Rocket League az egyik legkiválóbb példa arra, hogy mennyire fontos és mennyire jól tud működni a rendszer. A játékban jelenleg együtt nyomulhatnak a PC-s, Xbox One-os és Nintendo Switch-es felhasználók, míg a PS4-esek a PC-sekkel játszhatnak együtt (habár reméljük, hogy ez a Sony engedékenységét követően hamarosan változni fog).

Egy dolog azonban még hiányzik: a platformok között nem lehet előre partikat kialakítani, mielőtt belépünk egy meccsbe. A fejlesztő Psyonix ezen igyekszik majd változtatni a RocketID bevezetésével, amit még 2018-ra ígértek.

Most azonban a legfrissebb útitervből már az derül ki, hogy sajnos ez nem fog összejönni, és legkorábban valamikor 2019 elején tudják bevezetni a szolgáltatást. "A döntés nehéz volt, de amennyire lehet intuitívvá, stabillá és kifinomulttá szeretnék tenni a rendszert, mielőtt kiadjuk a világnak" - szól a közlemény.

Neked ajánljuk

arrow_backward arrow_forward
Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward