Csúszik a DiRT PC-s megjelenése

A Codemasters bejelentette, hogy a nagy várakozásnak örvendő off-road versenyzős játéka, a Colin McRae: DiRT 2 megjelenését elcsúsztatták decemberre. Nem akármilyen indok van viszont e mögött, a játékba ugyanis beépítik a DirectX 11 támogatást.

Csúszik a DiRT PC-s megjelenése

A Codemasters bejelentette, hogy a nagy várakozásnak örvendő off-road versenyzős játéka, a Colin McRae: DiRT 2 megjelenését elcsúsztatták decemberre. Nem akármilyen indok van viszont e mögött, a játékba ugyanis beépítik a DirectX 11 támogatást. A konzolos verziók (Xbox 360, PS3, Wii, DS, PSP) természetesen tartják magukat az eredeti dátumhoz.

Október 22-én a Windows 7-tel (és egy Vista updattel) megérkezik a DirectX 11, és még az év ugyanezen szakában számíthatunk az azt támogató videokártyákra is (pontos információk még nincsenek).

A Codemasters várakozásai szerint a víz és más felületek megjelenítésén, a tömeg animációkon és az árnyékokon is sokat javít majd a Shader Model 5.0 és a hardveres tesszelláció.

"Úgy érezzük, hogy a DirectX 11 nyújtotta lehetőségek túlságosan impozánsak ahhoz, hogy egyszerűen elmenjünk mellettük, nem beszélve arról, hogy mennyire sokat javíthatnak a PC játékosok vizuális élményén" - nyilatkozta Bryan Marshall, a cég technikai igazgatója. "A DX11 és a Codemasters-es EGO motor fúziója jelentősen megemeli majd a mércét azt illetően, hogy hogyan is kell kinéznie egy versenyzős játéknak."

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward