Shop menü

CMF NÉVEN ALMÁRKÁT INDÍT A NOTHING, AMI ELÉG MEGLEPŐ LÉPÉS

A Nothingnak a saját nevén is alig van terméke, de már egy másik márkanevet is gondozni fog, viszont ennek fontos célja lesz.
Szécsi Dániel
Szécsi Dániel
CMF néven almárkát indít a Nothing, ami elég meglepő lépés

Nem régen indította el a Nothing a második okostelefonját, és egy ideig csend honolt a vállalat háza táján, ami az elmúlt hónapokban egyébként nem volt jellemző. Most azonban egy „Community Update” videóval megtörte a csendet Carl Pei. Bejelentette, hogy új almárkát indít el.

Összesen 5 darab terméke van a Nothingnak, és ezt a kínálatot több mint két év alatt hozta össze. Ez bizony nagyon vérszegény eredmény, de valamiért úgy érezték, hogy itt az ideje annak, hogy már egy almárkát is rajthoz állítsanak, ami ráadásul a legkevésbé sem nevezhető hangzatosnak. CMF by Nothing jelzéssel jöhetnek az almárka alatt a különböző eszközök.

Galéria megnyitása

A Nothing eszközei nem a széles közönségnek szólnak, a fülhallgatóiért is minimum 100 dollárt (45 ezer forintot) kell kifizetni, az új okostelefon pedig már 600 dollárról indít, de a hazai vásárlóknak 290 ezer forintot kell érte leszurkolni. Ezekkel pedig majdnem a teljes aktuális kínálatát fel is soroltuk, de nem ez volt a cél, hanem hogy érzékeltessük, hogy azért nem a széles közönség a cél, ez pedig azért fontos, mert a CMF fog ezen változtatni.

Galéria megnyitása

A CMF by Nothing révén a vállalat elérhetőbb árú termékeket kínál majd a vásárlóknak, továbbra is letisztult dizájnt alkalmazva, kiemelkedő minőség mellet. Az alapító szavai szerint olyan minőségű termékek jönnek majd a hárombetűs megjelöléssel, melyek a maguk árkategóriájában nehezen találnak majd kihívóra a minőséget tekintve. A cél az, hogy szélesebb felhasználói kört tudjanak ellátni, és prémium technológiát tegyenek mindenki számára elérhetőbbé.

Azt is megtudhattuk, hogy a CMF két olyan eszközzel fog elindulni, amit az emberek már régóta várnak a Nothingnál. Okosóra és fejhallgató érkezésére kell számítani a CMF by Nothing név alatt.

Ez abból a szempontból nem feltétlenül hangzik túl jól, hogy az érdeklődők minden bizonnyal teljes egészében az eddigi szellemiség mellett várták volna az adott újdonságot. Azonban az elmondottak alapján a CMF márka alatt „olcsósított”, egyszerűbb megoldások érkezhetnek, melyeknek a tervezésében azért minden bizonnyal nem ugyanaz az erőfeszítés áll majd.

Persze Carl Pei elmondta, hogy ugyanúgy figyelnek majd a részletekre és a felhasználói élményre. Meg azt is hozzátette, hogy a vásárlók ugyanolyan szintű elkötelezettséggel és odaadással megalkotott eszközökre számíthatnak a CMF felirattal ellátva is, mint eddig a Nothingnál. De egészen biztos, hogy kompromisszumot kell majd itt kötni, rögtön a dizájn egészen biztos, hogy olyan lesz, ami elmarad majd a Nothingnál látottaktól.

Azt is hozzátette, hogy a Nothing működésére az új almárka semmilyen hatással nem lesz. A „főmárka” építése továbbra is olyan módon megy majd, mint ahogy indult. A jövőben is azon lesznek, hogy új, a megszokottól eltérő, de innovatív megoldásokkal rukkoljanak elő, és tovább feszegessék a határokat. Szeretnék azt a különleges pozíciót megőrizni a piacon, ahol most vannak, és nem akarnak beolvadni a tömegbe.

Annak érdekében, hogy tényleg teljesen külön menjen minden, és a Nothing működése zavartalan legyen, a CMF vezetése elszeparáltan fog működni házon belül. Tehát minden feladatot külön szakemberek látnak majd el. Ezáltal tényleg két teljesen különálló márkaként fog egymás mellett üzemelni a Nothing és a CMF, miközben az irányelvek a CMF égisze alatt is ugyanazok lesznek, mint a Nothing esetében.

Lényegében minden bizonnyal úgy néz majd ki ez a történet, mint amit már eddig számos alkalommal láthattunk kínai cégeknél. Olyan lesz a CMF a Nothingnak, mint a Redmi a Xiaominak vagy a Realme az Oppónak. Olcsóbb, visszafogottabb megoldásokkal szolgálnak majd ezen a néven, de a reményeik szerint ezek lényegesen nagyobb példányszámban fogyhatnak majd, és tényleg jó lesz az ár-érték arányuk. Arról nem szólt a fáma, hogy mobil jön-e a fiókcsapattól, és ha igen, akkor mikor futhat be.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére