Aprók nagyban - 2016.05.19.

Körbenézünk a The Witcher 3: Blood and Wine új területén, Windows 10-re is megjelenik a Halo 5 pályaszerkesztője, Tomb Raider-híreket várhatunk az E3 előtt...

Aprók nagyban - 2016.05.19.

Körbenézünk a The Witcher 3: Blood and Wine új területén

A CD Projekt RED egy kétperces videóval jelentkezett, melyben igyekszik bemutatni nekünk a rendkívül érdekesnek tűnő kiegészítő új területét. Toussaint régióját láthatóan Franciaország déli része, vagy esetleg Olaszország inspirálta, mindenesetre mesésen néz ki. És persze az éghajlatnak megfelelően saját borászatunk is lehet, ami még jobb!

Dátumot kapott a Hard Reset Redux

A felújított Hard Reset június 3-án jelenik meg PC-n, PS4-en és Xbox One-on. Ez egyben azt is jelenti, hogy a játék most teszi tiszteletét először konzolokon, hiszen eredetileg 2011-ben csak PC-re kaptuk meg.

A Hard Reset Redux egy új kitérős manőverrel, egy katanával, új ellenfelekkel, némileg átvariált ellenfél-elhelyezkedéssel, és persze jobb grafikával érkezik. De azért úgy alapvetően a játékmeneten is finomítottak több ponton.

Másfél óra alatt is végig lehet vinni az új Doomot

Habár nekem az első végigjátszás körülbelül 14 órába telt, úgy érzem, még lett volna mit felfedezni. Az új Doom tehát nem rövid, azonban ahogy az lenni szokott, elindultak a speedrunok. Jelenleg éppen egy DraQu néven futó felhasználó tartja a rekordot, kicsivel másfél óra alatt. Persze, azt meg kell hagyni, hogy a legkönnyebb fokozaton játszik, és egyáltalán nem foglalkozik a felderítéssel, csak halad előre.

Windows 10-re is megjelenik a Halo 5 pályaszerkesztője

A Halo-sorozat a konzolos FPS-eknél az elsők között hozta el a pályaszerkesztés és megosztás lehetőségét a Forge-dzsal. Most a fejlesztő 343 Industries egy kicsit tovább szeretne lépni, így még ebben az évben elérhetővé teszik a Forge-ot Windows 10-en.

Az anyag teljes neve Forge - Halo 5: Guardians Edition for Windows 10 lesz, és lényegében ugyanazt nyújtja majd, mint a konzolos társa, csak éppen teljesen egérre és billentyűzetre optimalizált felhasználói felülettel, és az ezzel járó extra precizitással. Utóbbira egyébként a fejlesztők szerint már régóta vágyott a közösség.

Az elkészült pályákat természetesen az Xbox One-os Halo 5-höz lehet megosztani, és ott lehet játszani velük.

Már a modern kontrollereket is támogatják a SEGA klasszikusok

A Steamen elérhető SEGA Mega Drive Classics Hub egy új frissítést kapott. Ez leginkább arra koncentrál, hogy elhozza nekünk a modern kontrollerek támogatását, így most már használható az Xbox One és a PlayStation 4 irányítója, valamint a Steam Controller is.

Amennyiben rendelkezünk a PC-hez utángyártott klasszikus Mega Drive kontrollerekkel, úgy a SEGA szerint valószínűleg rendben leszünk, habár hivatalosan nem tesztelték le ezek működését.

Mindezt egyébként egy új input menedzser fogja össze, ahol részletesen beállíthatjuk a kontrollerek gombkiosztását is. Ezen kívül javult a játékok teljesítménye, és a Vsync alapból kikapcsolt állapotban lesz, de ilyenkor is legfeljebb 120fps-t érhetünk el.

A készítők is elismerik, hogy nem ment minden rendben az új Homefront fejlesztésénél

Már sokszor beszámoltunk arról, hogy a Homefront: The Revolution milyen problémákkal küzdött a fejlesztés során. Először a Free Radical Design, majd a Crytek UK készítette, azonban mindkettő felől kihullott az anyacég, így végül a Deep Silver vette át a játékot és a stúdiót is. Nem meglepő, hogy az első külföldi értékelések alapján az anyag közepesen borzalmas lett, de persze hamarosan mi is beszámolunk majd róla egy teszt keretén belül.

Érdekes azonban, hogy a játékot végigtolva egy üzenetet kapunk a Deep Silver Dambuster vezetőjétől. Ebben Hasit Zala közli velünk, hogy a játék fejlesztése tényleg nagyon problémás volt, többször indították teljesen újra, miközben a stúdió a túlélésért küzdött. A főnök megköszöni mindenkinek, aki részt a vett a több mint négy éve készülő projektben, és úgy véli, hogy minőségi munkát tettek le az asztalra.

Így akciózik Poe Dameron a LEGO Star Wars: The Force Awakensben

Az ellenállók legendás pilótája ugyan viszonylag kevés szerepet kapott a filmben (eredetileg még ennyit sem kapott volna), ám a videojátékokban az a jó, hogy tudják bővíteni a kánont. A LEGO Star Wars: The Force Awakens pedig pontosan ezt teszi, így jelentősen többet megtudhatunk Poe-ról, mint a filmből. Természetesen leginkább X-szárnyú vadászgépeket fog vezetni, és a TIE Fightereket megsemmisíteni.

Technomancer - központban a társaink

Habár nem számítunk sokra a Technomancerrel kapcsolatban, még az sincs kizárva, hogy a játék kellemes meglepetést okoz. Az mindenesetre látható, hogy többféle társunk lehet a kalandjaink során, és mindegyik egyedi kapcsolatot alakíthat ki a főszereplőnkkel, valamint vele együtt lépnek szinteket is. Némelyik azért csatlakozik majd hozzánk, mert valamiért felnéz ránk, míg mások a lehetőséget látják meg bennünk - a saját hasznukra. Végső soron azonban (a Mass Effecthez hasonlóan) egyszerre csak két társ lehet majd velünk akció közben. Érdemes megfontolni, kit is választunk, ugyanis ez befolyásolja majd a játék történetét.

Tomb Raider-híreket várhatunk az E3 előtt

A Square Enix bejelentette, hogy még az E3 előtt (vagyis nagyjából hamarosan) érdekes új hírekre számíthatunk a Tomb Raiderrel kapcsolatban. Hogy pontosan miről van szó, azt egyelőre nem tudjuk, de gyaníthatóan a Rise of the Tomb Raider PS4-es változatáról, hiszen ilyen hamar az előző rész megjelenése után még nem valószínű, hogy bejelentenék a folytatást.

Mindenesetre a Square Enix ezen kívül készül majd meglepetésekkel az E3-ra is, melyekről bővebben a következő hetekben hallhatunk - a kiadó tervei szerint a június 14-ei eseményig bizonyos időközönként hint majd el nekünk infómorzsákat.

Még mindig dolgoznak a rajongók a TimeSplitters felújításán

Azt nem tudjuk, hogy a jogtulajdonos Crytek valaha készít-e folytatást a TimeSplitters-sorozathoz, de a játék most újra visszakerült a fókuszba, hiszen a Homefront: The Revolutionön belül letolhatjuk a TimeSplitters 2 első pályáját. Az eredeti fejlesztő (a Free Radical Design) már a Deep Silver tulajdonában van, így nem valószínű, hogy ők készítenének nekünk egy új részt.

A Crytek azonban még évekkel ezelőtt hivatalosan is áldását adta a TimeSplitters Rewind nevű projekre, melynek keretén belül egy rakás rajongó szeretné felújítani az első három részt. Pontosabban egy önálló multiplayer játék formájában elhozni nekünk egy olyan egyveleget, ami mindhárom epizódból tartalmaz pályákat, fegyvereket és karaktereket.

Jó ideig azonban nem lehetett hallani a projektről, ám szerencsére a hallgatás most megtört. A készítők blogbejegyzése szerint a legfontosabb embereiket lekötötte az egyetem, vagy éppen hardveres problémákkal küzdöttek, de úgy tűnik, hogy ezek most elhárultak, és újra aktívan tudnak foglalkozni a játékkal.

Itt van egy alfa screenshot is, ami konkrétan a TimeSplitters első részének egyik pályája:

Így lehet stílusosan megölni a Hitman első elusive célpontját

Ahogy azt az IO Interactive megígérte, megérkezett az első elusive target a játékba - ezek azok a célpontok, akiknek a megölésével csak egyszer próbálkozhatunk, és ha nem sikerült, akkor annyi.

Nos, az első statisztikák szerint eddig a játékosok 53%-ának sikerült a küldetés, és ebből 9,9% tudta úgy teljesíteni, hogy senki nem vette észre őket, és nem okoztak semmilyen riadót. Ezt (vagyis a Silent Assassin emblémát) a leggyorsabban egy olyan játékos szerezte meg, aki a küldetés élesítése után 34 perccel már teljesítette is a missziót. Akadt olyan is, akinek a teljesítéshez mindössze 6 perc kellett, de ő persze okozott némi galibát.

A legstílusosabban azonban a TheKotti nevű YouTube-felhasználó tette el a célpontot láb alól. Egy távolról felrobbantható töltettel röpítette bele egy tűzoltókészüléket emberünk arcába. Igen, biztos balesetnek hitte mindenki.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward