Akik mostanában leültek (volna) a Star Wars Battlefront 2-vel játszani, egy nagyon érdekes jelenségre bukkanhattak. Van ugyanis egy olyan biztonsági rés a játék szerverein, ami azt eredményezi, hogy a játékosoknak nem megy az élete 1% alá, bármi történik. Ha egy „hacker” elindítja a scriptet a szerveren, az ő kibannolása után is megmarad a probléma.
Mivel a játék továbbra is nagyon népszerű (lenne), ezért egyszerre több száz vagy akár több ezer ember játékélményét rombolják a hibával. A játékosok a hosszú fárasztó napjuk után nem tudnak kikapcsolódni a játékkal, mert a dolog annyira elterjedt, hogy van olyan nap, amikor lehetetlen játszani, mert bárhova lépnél fel, senki nem hal meg.
Természetesen a DICE nem rakott a játékba privát szervereket, hogy ez a probléma megkerülhető lehessen.
A közösség ezért kétségbeesetten próbál segítséget kérni a fórumokon, amiből kiderül, hogy a probléma legalább október óta fennáll, de jó gigavállalathoz mérten senki nem foglalkozik vele. Ezen mondjuk nehéz is lenne csodálkozni, amikor a Battlefield 2042-t is lélegeztetőgépen tartják.
A közösség néhány tagja viszont megunta a dolgot és készített egy programot, a KYBER-t, ami lecseréli az EA szervereit valamilyen saját szerverre és erre már fel tudnak csatlakozni a játékosok és élvezni a játékot. Továbbá jó hír, hogy bárki lehet szerverüzemeltető és bármilyen modot használhat a játékok során - avagy például a Naboon megjelenthet a Birodalom, amire a mod nélküli változatban nincs példa.
Természetesen a Star Wars Battlefront 2 továbbra is egy olyan játék, amit az Electronic Arts szemrebbenés nélkül a kiemelt címek között árul az Origin áruházban, ugyanúgy, ahogy a szintén játszhatatlan Titanfall 2-őt is. Mindkét címet teljesen magára hagyták és hagyják, hogy a közösségeik teljesen leamortizálódjanak.
A Star Wars Battlefront 2 megjelenése nagy törés volt az Electronic Arts-nak, hiszen megjelenésekor példátlanul agresszív mikrotranzakciós rendszert raktak bele, ami hatalmas botrányt kavart. Ennek következménye lehetett, hogy az EA elvesztette az exkluzív Star Wars játékok kiadási jogait.
Pletykák szerint az Electronic Arts a Star Wars Battlefront 3-at már nem fogja elkészíteni, mert olyan magas jogdíjakat kellene fizetnie érte, amit nem hajlandó meglépni. Számítások szerint 20%-kal több példányt kéne értékesíteniük, mint egy Battlefield játéknál, hogy ugyanott legyenek pénzügyileg. Ráadásul több kulcsfejlesztő is elhagyta a DICE-ot a Battlefront 2 befejezése után, így jelenleg kreatív szakember sincsen folytatni a sorozatot.