A videojátékok megjelenési időzítése mindig kényes kérdés, főleg a kisebb fejlesztőknél. Készen van a játék? Van másik cím, ami ilyenkor elviheti a figyelmet? Biztosan eleget tesztelt? Kiadható ez így?
Az Unbeatable egy anime stílusú akció ritmusjáték, ami a cikk megjelenésekor már kint kéne, hogy legyen, ám nem lesz. A fejlesztők az utolsó pillanatban vonták vissza a startot, méghozzá azért, mert a minőségellenőrző csapat egy olyan hibára bukkant, ami alacsony mértékben reprodukálható, de miatta végigvihetetlen a játék. Ez azt jelenti, hogy nem teljesen tudják, mi okozza a játéktörő hibát, de amíg keresik az okát, nem tudják publikálni a játékot.
Arra a kérdésre, hogy egy bug miatt miért kell egy hónapot halasztani, a válasz egyszerű: túl sok nagyköltségvetésű játék jelenik meg az elkövetkezendő napokban, az alkalmazásboltokban hamar eltűnne az Unbeatable. A játék az új dátum szerint december 9-én jelenik majd meg.