Shop menü

A KÖZÖSSÉG FELTUPÍROZZA A DARK MESSIAH: MIGHT AND MAGIC-ET

Még a Ubisoft is áldását adta a dologra.
Török Roland
Török Roland
A közösség feltupírozza a Dark Messiah: Might and Magic-et

Nem tudom kinek volt szerencséje az Arkane Dark Messiah: Might and Magic játékhoz, de az Arkane egyik korai játéka igazán lenyűgözőre sikerült. Nem csak technikailag, de játékmenetileg is a legjobbak között volt, a Source motor fizikájának kihasználása mellett a játékmenet is innovatív volt, több elem is visszaköszön belőle például a Dishonored sorozatban. 

A Redfall szégyene valószínűleg sokáig a stúdió logóján marad, ám joggal lehetnek büszkék a korábbi játékaikra, így a Dark Messiah-ra is, ami hamarosan modderek keze által lesz olyan szinten átalakítva, amihez még a Ubisoft külön engedélye is kellhetett.  Az új modok segítségével a régi játék RTX és kooperációs támogatást fog kapni, a Ubisoft áldását adta KingDavidW modder számára, hogy szinte bármit megtehessen a játékkal. 

A játékhoz nem nagyon készültek modok korábban, mert nem volt hozzáférésük a kódhoz moddereknek. A Half-Life: Alyx nem VR-os módján edződött srác viszont már a francia kiadó engedélyével készítheti el az SDK-t, amivel mások is hozzáférnek majd a Dark Messiah-hoz, ezzel pedig reményei szerint még többen fognak időt szánni rá. 

A modder félt attól, hogy a kiadó beperli majd, amiért a forráskódot fogja visszafejteni és piszkálni, de a Ubisoft megnyugtatta őt, hogy nem szólnak bele és örülnek a tevékenységének. 

Wiltos a kooperációs mód fejlesztése mellett tehát az SDK finomhangolásán van, így például azokra a funkciókra fog fókuszálni, ami a legjobban érdekli az embereket. Fontosnak tartja, hogy a játék moddolása érthető és hozzáférhető legyen, ezért a lehető legegyszerűbben kezelhető módon igyekszik elkészíteni a fejlesztői csomagot. 

Az RTX mod nagyon korai bizonyítéka, le is tölthető a netről, de ez még nem működik igazán játékban, csak a többi fejlesztőnek egy kis segítség, hogy beleugorhassanak az RTX moddolásába. Ez azért is fontos anyag, mert eddig lehetetlen dolognak tűnt az RTX beépítése a Dark Messiah-ba, a játék ugyanis összeomlik DirectX 7 alatt, ami az RTX minimális követelménye. Wiltos viszont eldöntötte, hogy kijavítja a játék ezen hibáját, így a fenti videó is megszülethetett.  

Megjelenési dátum még nincs, de Wiltos csapatot keres maga köré, hogy elkészülhessen az SDK és a kooperációs mód is.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére