Visszafogott fiatalok

Visszafogott fiatalok

Az általánosan elterjedt vélekedéssel szemben a vásárlás előtti online információszerzés kevéssé jellemző a 15-24 évesekre - állapítja meg a gemius/Ipsos Audience online közönségmérési kutatása. Ez a korosztály az átlagos 57 százaléknál valamivel nagyobb arányban (65 százalék) van ugyan jelen az e-kereskedelmi oldalakon, de az itt eltöltött idejük (24 perc/hónap) kevesebb mint fele az átlagosnak (50 perc/hónap).

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward