A LogMeIn 2003-ban indult, és a működése során a magyar székhelyről meghódította a világot. Mostanra a cég két amerikai befektető, a Francisco Partners és az Evergreen Coast kezébe került, mivel 2019-ben felvásárolták 4,3 milliárd dollárért, és azóta is nagyon sokat fejlődött a vállalat.
Az elmúlt évek evolúciós lépései, és a legfrissebb fejlesztéseknek a bevezetése tette indokolttá a tulajdonosok szerint, hogy a LogMeIn a továbbiakban már GoTo néven üzemeljen. A vállalatnak a GoTo már egy bejáratott márkaneve, ezt használja több szolgáltatásánál, és új lehetőséget is felvezetett most a GoTo „termékcsaládon” belül. A GoTo szoftverszolgáltatások a jövőben százmilliós felhasználói tábort igyekszik majd kiszolgálni.
A vállalat bevétele mostanra elérte az 1 milliárd dolláros szintet, és folyamatosan azon dolgoznak a fejlesztők, hogy a GoTo még magasabbra emelkedhessen. A GoTo Meetinget már globálisan 300 millió résztvevő használta a kapcsolatteremtés során, a GoTo Webinar 50 milliós felhasználói bázist ért el, és a GoTo Training is túl van az 5 millió szereplőn.
Az első fontos lépése a névváltást követően a GoTonak, hogy két nagy jelentőségű szoftvert is rajthoz állít. Az egyik friss fejlesztése a vállalatnak a GoTo Resolve, a másik pedig a GoTo Connect. Ezek különböző lehetőségeket biztosítanak majd, viszont úgy lettek kialakítva, hogy kiegészítsék egymást a használatuk során.
A GoTo Connect egy teljesen új egységesített kommunikációs szolgáltatás, ami több korábbi LogMeIn közösmunkát segítő megoldást foglal magában, a magas szintű integráció mellett kiemelkedő biztonságról is gondoskodva. Ez tényleg nagyon komplex és sokoldalú, az egyszerű hívási és üzenetküldési opciók mellett online képzési és más érdekes funkciók megvalósítására alkalmas funkciókat is nyújt.
A vállalat másik újítása, a GoTo Resolve lényegében egy újragondolt és továbbfejlesztett köntösben tálalja a távoli hozzáférési, menedzselési és támogatási funkciókat. Biztosított lesz már itt egy párbeszéd-alapú ticketing- és támogatási eszköztár is a cég beszámolója szerint. Magasabb lesz a biztonság szintje, mint eddig bármikor, hála a zéró bizalom biztonsági architektúrának, ami végponttól végpontig terjedő pajzsot biztosít a behatolók ellen.
Az új funkciók mellett a vállalat többször hangoztatta, hogy a KKV-k, tehát a kis- és középvállalkozók vannak a célkeresztben. A pandémia alatt kialakult új helyzethez igazodva jöttek létre az új GoTo szolgáltatások, és ezek a cég szerint nagy hasznára lehetnek a kisebb piaci szereplőknek, akik nem tudnak egyedi infrastruktúrában gondolkodni. A GoTo Resolve például extra befeketések nélkül vehető igénybe.
A vállalat komoly fejlődésen megy keresztül, aminek a keretében nemrégiben egyébként új vezetőt is kapott. Bill Wagner helyét Mike Kohlsdorf vette át a vezérigazgatói székben. Továbbá lényeges változás volt a közelmúltban, hogy a korábban felvásárolt LastPasst az akkor még LogMeIn nevű vállalat saját lábra állította, és külön vállalatot hozott létre a számára. A mostani formálódás talán még nem érte véget, és elképzelhető, hogy lesznek még fontos változások a GoTo körül.