Új GeForce driver hibajavításokkal és optimalizációkkal

A GeForce 368.81-es driver számos VR játékhoz kínál optimalizációt, valamint az Nvidia friss VR techdemóját is támogatja. Ezzel együtt sok-sok hibát javít.

Új GeForce driver hibajavításokkal és optimalizációkkal

Megérkezett a legfrissebb GeForce driver, amely ezúttal is rendelkezik WHQL aláírással, illetve GameReady minősítéssel. A 368.81-es verziószámú csomag rengeteg optimalizációval rendelkezik, amelyek VR játékokat vesznek célba, de néhány fontos hibajavítás is helyet kapott a fedélzeten.

A képre kattintva megtekinthető a dokumentáció.

Az új driver VR fronton a Raw Data, az Obduction, az Everest VR és a The Assembly című alkotásokhoz kínál optimalizációkat, plusz az Nvidia saját Unreal Engine 4 alapú VR techdemóját is támogatja, ami a VR Funhouse nevet kapta. Utóbbi egy ingyenesen „játszható” alkotás, amellyel a gyártó a VRWorks API képességeit szeretné megmutatni.

A VR Funhouse segítségével megcsodálható, mire képes az Nvidia FleX, Flow, HairWorks, PhysX Destruction és Multi-Res Shading technológiája, igaz, ehhez meglehetősen erős konfigurációra van szükség, plusz egy HTC Vive headset is kelleni fog, ugyanis a techdemó egyelőre csak azzal működik. A minimális hardverkövetelmény teljesítéséhez Core i7-4790-es processzorra, illetve GeForce GTX 980 Ti, GeForce GTX 1060-as vagy GeForce GTX 1070-es videokártyára van szükség – ez a belépőszint. Egy lépcsőfokkal feljebb, a közepes minőség aktiválásához már hatmagos Core i7-5930K processzorral és GeForce GTX 1080-as videokártyával szerelt rendszer kell. Ugyanezzel a rendszerrel maximális beállítások mellett is elketyeg a demó, ám ha nem áll rendelkezésre GeForce GTX 1080-as videokártya, két GTX 1070-es, két GTX 980 Ti vagy két Titan X modellel kiválthatjuk. Amennyiben a GPU alapú PhysX-re is szükség lenne, úgy erre a feladatra egy külön GeForce GTX 980 Ti szintű vagy jobb videokártyát kell alkalmazni. A VR Funhouse a későbbiekben nyílt forráskódú lesz, így a fejlesztők tanulhatnak a kódból.

Természetesen számos hibajavítás is érkezett, amelyekről a könnyebb áttekinthetőség érdekében az alábbi felsorolás ad bővebb tájékoztatást.

Windows 10 alatt javított hibák

• A GPU Boost nem volt aktív VR játékok alatt. [1778552]

• A HTC Vive nem működött a LinkBox mini-DisplayPortján keresztül[200217901]

• [ArcheAge] A GameGuard modul összeomlott az nvinit.dll-ben, amikor a CreateProcess funkciót 260 bájtnyinál több paraméterrel hívták meg. [200210594]

• [GeForce GTX 970M] Referencia driver támogatásra volt szükség a Gigabyte P55Wv5 esetében.. [1783058]

• [GP104] Képhibák jelentkeztek, amikor a DVI portra kapcsolt monitornál 330 MHz-es vagy magasabb pixelórajelet és 80 Hz-nél magasabb képfrissítési rátát alkalmaztak a boot folyamat során – ahogy arról már írtunk.[1782521]

• [365.10] Képhibák jelentkeztek az ablakos módban futó alkalmazásoknál, amennyiben 364.xx sorozatú driverre frissítettek. [1763731]

Windows 8.1/Windows 8/Windows 7 alatt javított hibák

• [ArcheAge] A GameGuard modul összeomlott az nvinit.dll-ben, amikor a CreateProcess funkciót 260 bájtnyinál több paraméterrel hívták meg.[200210594]

Az új driver Windows 7, Windows 8.1 és Windows 10 operációs rendszerekhez érhető el, természetesen 32- és 64-bites kiadásban egyaránt. Videokártyák frontján a GeForce 400/400M sorozattól felfelé minden frissebb modell támogatott. A driver letöltéséhez ide kell ellátogatni, alternatív módon pedig a GeForce Experience alkalmazáson keresztül is beszerezhető, igaz, a szoftver használata már egy ideje regisztrációhoz kötött, de még opcionális.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward