A Star Wars Squadrons bejelentése óta tudjuk, hogy a fejlesztők elkötelezetten szeretnék a Star Wars szimulátor élményét elhozni minden játékos számára, így a VR szemüvegek mellett még a HOTAS kontrollereket is támogatni fogja a játék, igaz, ez utóbbi eddig úgy volt, hogy csak PC-n.
A konzolos játékosoknak viszont nem tudtak semmit se ígérni az EA Motive-nál, legalábbis mostanáig, ugyanis a játék rendezője örömmel jelentette be, hogy pár lelkes kollégájának köszönhetően (akik nem tudtak belenyugodni a dologba) megoldották a kérdést.
A PS4 és Xbox One-os HOTAS támogatás a megjelenés utáni első javítócsomagban kap majd helyet.
A játék ugyanis aranylemezre kerül, ami azt jelenti, hogy már a gyártósoron van és így már szinte 100%, hogy a játék október 2-án meg is jelenik.
Úgy néz ki, hogy sokan félreértették a Star Wars Squadrons VR támogatását, mert Frazier-nek egy külön üzenetben is meg kellett erősítenie, hogy a játék lapos képernyőkre ugyanúgy megjelenik, mint a virtuális valóság szemüvegekre.
A játék tehát úton van és a tavalyi HOTAS tesztünk segítséget is nyújthat a megfelelő ár/érték arányú kontroller kiválasztásában.