Ha a Vodafone valamennyi számlás ügyfele áttérne az e-számla szolgáltatásra, egy évre vetítve közel 110 tonna papírt takaríthatnánk meg, azaz közel kétezer fát lehetne megmenteni. Egy kilogramm papír előállításához ugyanis két-három kilogrammnyi fa szükséges, vagyis egy számla kinyomtatásához szükséges papírmennyiség tömegének többszörösét kell feláldozni. A Vodafone környezettudatos vállalatként minden előfizetéses ügyfele számára elérhetővé tette az elektronikus számlázási szolgáltatást, amely szolgáltatás fák százait kímélheti meg a kivágástól. A társaság december 31-ig a MobilWeb Basic opciót is díjmentesen biztosítja azon egyéni előfizetéses ügyfelei részére, akik az akciós időszak alatt kérik az e-számla szolgáltatás aktiválását.
Október közepétől a mobiloperátor minden számlás előfizetője díjmentesen veheti igénybe az e-számla szolgáltatást. Regisztráció után az aktuális havi számlát elektronikusan kapja meg az ügyfél, felváltva a hagyományos papíralapú számlát. Az e-számla egyenértékű a papíralapú elődjével, tartalmában megegyezik azzal, ugyanakkor biztonságos, mivel tartalmazza a számlát hitelessé tevő elektronikus aláírást és időpecsétet. Mindezek mellett könnyebben is kezelhető, kereshető és áttekinthető ügymenetet biztosít az ügyfelek számára. Az e-számlával a Vodafone egyéni és üzleti ügyfeleinek figyelmét kívánja felhívni a környezettudatosság fontosságára, egyúttal hatékony és kényelmes alternatívát biztosítva a számlázáshoz.
Az e-számla szolgáltatás igénybevételéhez e-mail-cím és internet-hozzáférés szükséges, a számlát pedig bankjegykiadó automatánál (atm), banki átutalással, illetve banknál leadott csoportos beszedési megbízással lehet kiegyenlíteni.