DLSS támogatással frissült a Final Fantasy XV benchmark

Az még egyelőre kérdéses, hogy a játék végül megkapja-e az új élsimítást elhozó tapaszt.

DLSS támogatással frissült a Final Fantasy XV benchmark

Mivel játékok még nem nagyon vannak, amivel az RTX kártyatulajdonosok kipróbálhatnák a DLSS élsimítást, ezért egyelőre a frissített Final Fantasy XV benchmarkkal kell beérniük, ami végre elérhetővé vált némi tesztelés után mindenkinek (innen tölthető le). A beállítások ugyanolyanok, mint az eredeti változatban, csak végre felbukkant a DLSS is, mint opció.

Bő egy hónapja foglalkoztunk már az Nvidia neurális hálózatokra építő élsimítási eljárásával, ahol pont ennek a benchmarknak a tesztereknek szánt változatával próbáltuk ki, hogy mire képes a DLSS. Mivel a pontszámok hibahatáron belül vannak ezzel a verzióval is, így az akkori eredményeinkre érdemes vetni egy pillantást:

Galéria megnyitása

A DLSS-nek azon változata, ami a Final Fantasy-ba került, a sebességre megy rá, és alapvetően kisebb felbontáson renderel vele a videókártya, majd ebből állítja elő a magasabb felbontású, élsimított képet (bővebb infókért érdemes belenézni a cikkünkbe). Jelenleg nagyon úgy néz ki, hogy játékonként változik majd, mennyire jó opció a DLSS, de mivel az FF XV TAA élsimítást használ, ami egy kicsit mosottá teszi a képet, így alig látszik a különbség (mozgás közben megkockáztatom szinte lehetetlen észrevenni, sőt, van amikor a DLSS szebb). Márpedig így egy 2070-essel is egész játszható lesz „4K-ban” a játék, maximumra tekerve mindent. A 60 fps-hez mondjuk így sem árt egy 2080 Ti…

Az egyelőre kérdéses, hogy a végleges játékba bekerül-e a DLSS. Miután Hajime Tabata otthagyta a Square Enix-et, minden fejlesztést leállítottak. Az Nvidia azt nyilatkozta, hogy lesz DLSS patch, a Square Enix pedig azt, hogy meglátjuk, ők igyekeznek, hogy legyen. Szóval reméljük a legjobbakat. Régebben egyébként Takeshi Aramaki, a játék vezető fejlesztője azt nyilatkozta, hogy szeretnének sugárkövetéssel felturbózott tükröződéseket is rakni a PC-s verzióba, viszont ennek 100%, hogy búcsút inthetünk (az egyetlen olyan játék, ami ezt tudja jelenleg, az a Battlefield V).

Amíg várnak a lehetséges patch-re sem maradnak DLSS-es játék nélkül az RTX tulajok viszont, mert a hó végén érkező Darksiders III fejlesztői már megerősítették, hogy ott lesz a grafikus beállítások között az opció.

Emlékeztetőül az eddig bejelentett DLSS-es játékok (a már megjelentekhez patch fog érkezni):

  • Ark: Survival Evolved
  • Atomic Heart
  • Dauntless
  • Darksiders III
  • Deliver Us The Moon: Fortuna
  • Fear The Wolves
  • Final Fantasy XV: Windows Edition
  • Fractured Lands
  • Hellblade: Senua’s Sacrifice
  • Hitman 2
  • Islands of Nyne
  • Justice
  • JX3
  • KINETIK
  • Mechwarrior 5: Mercenaries
  • Outpost Zero
  • Overkill’s The Walking Dead
  • PlayerUnknown’s Battlegrounds.
  • Remnant: From The Ashes
  • SCUM
  • Serious Sam 4: Planet Badass
  • Shadow of the Tomb Raider
  • Stormdivers
  • The Forge Arena
  • We Happy Few

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward