Jelenleg óriási a kereslet a Xiaomi villanyautók iránt, folyamatosan várólista van. Az újabb YU7 modellre nagyjából egy évre előre be van foglalva minden gyártásba kerülő példány, és csak a gyártókapacitás szab gátat a növekedésének. De már jól áll a cég a kihozatal növelésével, ami egy újabb rekordot eredményezett.
2025 júliusában a Xiaomi már 30 ezer villanyautót tudott leszállítani a vásárlóknak, és az előzetes számok szerint augusztusban is gond nélkül összehozta ezt.
A vállalat júniusban kezdte szállítani a YU7 SUV-ot a SU7 szedán mellett, és arra számít a cég, hogy idővel a YU7 nagyobb példányszámban kelhet majd el, mint a lépcsős hátú modell. Miközben igyekszik minél több kocsit előállítani a kínai alakulat, folyamatosan nyitja az üzleteket, kiállítótermeket Kína-szerte. 105 nagy városban, összesen 370 pontot van már jelen a Xiaomi Auto. Csak augusztusban 18 új hely nyitott meg, és a cég szervizhálózata már ennél is kiterjedtebb, 112 városban elérhető.
Annak köszönhetően, hogy a Xiaomi gyártási kapacitása augusztus második felében meredekebben emelkedni kezdett, nagyon közel került a Teslához az eladási számokat tekintve. A kínai közlekedési hatóságoktól származó, folyamatosan frissülő forgalomba helyezési számok alapján a 35. héten a Xiaomi kb. 11 900 autót adott át, míg a Teslának nagyjából 12 500 jármű értékesítése sikerült. Most először sikerült a cégnek heti szinten átlépnie a tízezres darabszámot.
Még azt is megtudtuk a CarNewsChina lapnak köszönhetően, hogy már most nagyon közel van a Xiaomi YU7 ahhoz, hogy nagyobb példányszámban fogyjon, mint a tavaly bemutatott SU7, pedig abból a kínálat is nagyobb, hiszen ott van például a SU7 Ultra modell is a több mint 1500 lóerős teljesítményével. A SU7-ből 6330 talált gazdára, míg a YU7-ből 5540 példányt vehettek át a szerencsés vásárlók.
Szeptemberben a Xiaomi már a 35 ezer autót is átlépné, és arra lehet számítani, hogy az év végéig szinte folyamatos emelkedésben lesz a leszállított járművek száma. Ugyanis most kezdi a cég fokozatosan felfuttatni a gyártást az újonnan munkába állt üzemben. Erről sajnos sokat nem tudunk egyébként, csak az eladási számok emelkedése tükrözi, hogy meglódult a cég gyártókapacitása a korábban viszonylag stabilan tartott szintről.
Ha minden jól megy, akkor a Xiaomi 2025 végére sikeresen átlépi a 350 ezer eladott autót. Az eredeti célja a cégnek 300 ezer jármű értékesítésé volt az év végéig. Azonban ezen módosítottak miután úgy ítélték meg, hogy jobban állnak az eredetileg reméltnél. Lei Jun, a cég alapítója és vezérigazgatója nagyon pozitívan áll a Xiaomi jövőbeli kilátásaihoz is, de azért inkább próbál óvatos maradni. Független elemzők szerint egyébként az sem kizárt, hogy akár a 400 ezres darabszámot is megközelítse.
A Xiaomi már dolgozik azon, hogy tovább bővítse a kínálatát. Készül a cégnél egy nagyobb méretű SUV, ami vélhetően a YU9 néven kerülhet majd bevetésre, és az már egy hatótávnövelős hajtással szerelt konstrukció lehet. Ezzel párhuzamosan pedig folyamatban van a YU7 Ultra megalkotása is, ezt már több versenypályán kiszúrták tesztelés közben.