Shop menü

6 ÉV UTÁN LEÁLL AZ AMBICIÓZUS ŰRSZIMULÁTOR FEJLESZTÉSE

A Limit Theory a közösségi finanszírozás után hat évig készült, folyamatosan frissült, de sosem lesz befejezve.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
6 év után leáll az ambiciózus űrszimulátor fejlesztése

A Limit Theory néven készülő játékot hat éve, még 2012-ben támogatta meg a közösség a Kickstarteren. Érdekes módon ez pontosan ugyanazaz az év, amikor a Star Citizen és az Elite: Dangerous is bevonzotta a támogatókat, csak éppen míg ezek mögött komoly fejlesztőcsapat állt, addig a Limit Theoryn mindössze egyetlen ember dolgozott, Josh Parnell.

Az úriember kétségtelenül merész volt: egy hatalmas, nyitott világú űrszimulátort képzelt el, ahol repülhettünk, kalózkodhattunk és felfedezhettünk volna. Parnell dicséretére legyen mondva, bármekkora falatot is vett a szájába, egészen mostanáig nem köpte ki: a Limit Theory az utóbbi hat évben rendszeresen frissült és bővült, így a támogató közösség joggal reménykedhetett abban, hogy egyszer majd tényleg elkészül.

Most azonban Parnell egy hosszú bejegyzésben tájékoztatta a népet, hogy sajnos mégsem. Habár érzése szerint még az utóbbi egy évben is rengeteget haladt a fejlesztés, nagyon alábecsülte a menet közben felmerülő problémák mennyiségét, és miután elköltötte a támogatóktól befolyt pénzt, valamint a saját megtakarításait, most már inkább a saját fizikai és mentális egészségével törődne.

Elmondása szerint a Limit Theory még nagyon messze van a "feature complete" fázistól, vagyis amikortól már a játékrendszerek a helyükön vannak, és csak a tartalom feltöltése, valamint a finomhangolás van hátra. Mindenkitől bocsánatot kérve közölte, hogy az eddig elkészült dolgokat, beleértve a forráskódot ki fogja adni, de nem reménykedik abban, hogy ennek bárki is igazán hasznát venné, inkább azok számára lehet érdekes, akik programozóként érdeklődnek a játékmotorok iránt.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére