Witcher 2 és White Wolf infók

A lengyel fejlesztő újfent leszögezte, hogy a multiplatform Witcher 2 és a The Witcher: Rise of the White Wolf (az első rész konzolos verziója) mindig is különálló projektek voltak és most is azok. Továbbá azt is hozzátette, hogy az utóbbi készítését csak felfüggesztették, nem lőtték le teljesen. A jövője hamarosan tisztázva lesz.

Witcher 2 és White Wolf infók

A lengyel fejlesztő újfent leszögezte, hogy a multiplatform Witcher 2 és a The Witcher: Rise of the White Wolf (az első rész konzolos verziója) mindig is különálló projektek voltak és most is azok. Továbbá azt is hozzátette, hogy az utóbbi készítését csak felfüggesztették, nem lőtték le teljesen. A jövője hamarosan tisztázva lesz.

Ezt követően visszatértek még néhány mondat erejéig a YouTube-on kiszivárgott TW2 alfa fázisos demonstrációs videóra: "Az hogy mi történt és hogyan szivárgott ki a netre, az nem publikus vita tárgya, nincs mit hozzáfűznünk." - nyilatkozta Thomas Gop producer. "A visszajelzések, amiket a videó után kaptunk egy dologra ébresztettek rá minket: tömegek várják a játékot. Ez egy kicsit keserédes számunkra. Egyrészről nagyon boldogok vagyunk, hogy ilyen sokan érdeklődnek utána, másrészről viszont nagyon nagy nyomást gyakorolnak ránk a hatalmas elvárásokkal."

A CD Projekt új motort írt, hogy még jobb grafikát, dialógusokat, harc- és mágiarendszert vigyen a játékba. Geralt képességei, ha lehet még látványosabbak a Havok fizikai motorral, nekünk is lerepült a parókánk, amint elnyomta az Aardot. A producer úr elmondása szerint amit láttunk, még csak egy töredéke volt az újításoknak.

"Tartsátok azért észben, hogy ez csak egy korai alfa verziója a játéknak, semmi sem tekinthető benne véglegesnek. A kiszivárgott film, csak egy-két fejlesztést demonstrál, a jövőben ennél még sokkal több lesz. A Witcher 2 igazi erősségeiről még nem hullott le a lepel. Szeretnénk megtartani az első rész erősségeit, felturbózni a mögötte álló technikát és rengeteg friss, innovatív ötlettel és megoldással kiterjeszteni."

A fejlesztők legalább annyi újítást hoznak a játékba, mint amennyi dolgot megtartanak a Witcher 1-ből. Egy hasonlóság már biztos: a játék ugyanolyan komplex lesz és újfent az érettebb közönséget szólítja meg. Erre garancia a regény, amiből merít. Az író Andrzej Sapkowski nagyon elégedett volt az első játékkal, bár a készítésben nem vett részt, csak a történetvezetéshez kapcsolódóan adott néhány tanácsot.

Ami a második rész multiplatformitását illeti, reméljük a történelem nem ismétli meg magát, a fejlesztők most nagyon magabiztosak: "Van egy tapasztalt, profi csapatunk, aminek minden tagja kivétel nélkül elkötelezett arra, hogy olyan hibátlanul fesse le a világnak a Witcher univerzumát, amennyire csak emberileg lehetséges. Mi több, pontosan tudják, hogy mit akarnak elérni, és hogy hogyan fogják ezt megtenni." A konzolos verziókhoz ezúttal már van segítségük, a Metropolis Software. Nem beszélve arról, hogy több anyagi támogatást is kapnak, mivel most már ott van mögöttük a lengyel Optimus SA vállalat.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward