Watch Dogs - a végső finomhangolás (hó)napjai

Azt tudjuk, hogy a halasztás óta eltelt hónapok finomhangolással teltek. De hogy kell ezt elképzelni? Miért volt ez különösen fontos a Watch Dogs esetében?

Watch Dogs - a végső finomhangolás (hó)napjai

Azt már eddig is tudtuk, hogy a Watch Dogs őszi halasztása óta eltelt hónapok leginkább finomhangolással teltek. Most azonban a játék kreatív igazgatója, Jonathan Morin beszélt egy kicsit bővebben arról, mit is jelent ez.

Nos, az a csapat számára is egyértelmű volt, hogy a megjelenésig hátralévő hónapokban már nem érdemes alapvetően új lehetőségeket beépíteni a játékba. "Csábító volt a gondolat, hogy még beletegyünk ezt-azt. De a helyzet az, hogy ugyanabba a csapdába estünk volna, mint korábban" - mondta Morin, rávilágítva arra, hogy a készítők gyakorlatilag már egy majdnem megjelent játék előtt ültek, így a legokosabb döntés az volt, hogy amihez nem muszáj, ahhoz ne is nyúljanak hozzá. "Megnéztük, min akarunk módosítani, és ezt nagyon precíz, célzott módon tettük meg. Már így is egy hatalmas játékunk volt, így a legfontosabbnak azt éreztük, hogy minden kapcsolatban álljon egymással, ráadásul a lehető legsimább módon. Nagy dolgokat nem tettünk hozzá (a játékhoz), csak finomhangoltunk".

A játék végső tesztelése során (még ősszel), amikor minden összeállt, a készítők úgy érezték, néhány helyzetben a szükségesnél több akadályt állít a játékos elé a program. Ez egy hasonló, hatalmas nyitott világú anyagnál sokszor megesik Morin szerint, hiszen annyi animációt, grafikai elemet, hangot és szöveget kell elkészíteniük, hogy nem feltétlenül tudnak mindenre előre gondolni. "Előfordulhatott, hogy elkezdtünk játszani, és olyan helyzetekben találtuk magunkat, mint korábban soha. Ezek nem mindig sültek el jól, így több időre volt szükségünk."

Ami a Watch Dogs utolsó hónapjait rendkívül produktívvá tette, az a tény, hogy egy olyan játékon dolgozhattak tovább, ami összeomlások és komolyabb hibák nélkül működött. Ez pedig egy új kiindulópontot jelentett. "Anélkül tudtunk újra betenni apróságokat, vagy megoldani bizonyos problémákat, hogy az ezer másik hibát okozott volna, vagy elrontott volna más rendszereket. Mindenki finomhangolt, de egy nagyon stabil, megbízható környezetben. A csapat hatékonysága ennek köszönhetően sokszorosan megnövekedett."

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward