Vizuális csemege a Kingdoms of Amalur-hoz

A Comic Con-os bejelentés óta nem írtunk a Kingdoms of Amalur: Reckoning-ról. Egy ilyen kaliberű szerepjáték, melyhez nem kisebb nevek kapcsolódnak, mint R.A. Salvatore, Todd McFarlane és Ken Rolston, pedig nem maradhat reflektorfény nélkül. Lássuk mit tudhattunk meg a PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra készülő RPG-ről!

Vizuális csemege a Kingdoms of Amalur-hoz

A Comic Con-os bejelentés óta nem írtunk a Kingdoms of Amalur: Reckoning-ról. Egy ilyen kaliberű szerepjáték, melyhez nem kisebb nevek kapcsolódnak, mint R.A. Salvatore, Todd McFarlane és Ken Rolston, pedig nem maradhat reflektorfény nélkül. Lássuk mit tudhattunk meg a PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra készülő RPG-ről!

A legfontosabb, hogy a salvatorei Amalur hatalmas világa [10.000 év történelmét írta meg szerző a 4 év alatt, mióta a cégnél van] több játéknak is otthont ad majd, a Reckoning mellett már készül hozzá az MMO is, mely a single player játéktól eltérő ponton helyezkedik majd el az idővonalon.

A 38 Studios által fejlesztett online játék eddig Project Copernicus néven futott. Mivel az EA-nak még nem igazán van fantasy környezettel megáldott online játéka, így az MMO léte különösebb meglepetést nem okozhatott. Emellett egyébként szépen halad a SW: TOR (BioWare) és elindult az NFS: World is. Az előbb említett játék hatalmas költségvetést kapott, ami nem csoda, hisz ahhoz, hogy kitűnjön a gombamód szaporodó MMO tömegek közül, valami igazán nagyot kell villantani. Sci-fi fronton ott lesz tehát a Star Wars és a BioWare, fantasy fronton pedig megszerezték Salvatorét és McFarlanet. Az EA megpróbál az élre törni, mi pedig kíváncsian várjuk, hogy mit alkotnak!

Most viszont kanyarodjunk vissza a Reckoninghoz, és lássuk mit tudunk a sztoiról és a közegről! Salvatorét elgondolkodtatta az MMO-kban szokásos halál utáni feltámadás és halhatatlanság gondolata. Nem akarta, hogy ez egyszerű játékmechanikai elemként legyen letudva, inkább történetet épített köré és szerves részévé tette a sztorinak (Lelkek Kútja). Todd és R.A. mindketten komolyan belefolynak a játék készítésébe, "egyáltalán nem csak a címlapok kedvéért vannak benne a projektbe". A fejlesztők elmondása szerint, ha nem lenne szoros az együttműködés, az hamar lecsapódna a gameplay-en. R.A. HC játékos, de nincs tapasztalata játékkészítésben, Todd nem igazán szokott játszani, így Ken Rolston és Mark Nelson feladata, hogy átültesse a víziójukat gampelaybe.

"Az, hogy R.A. és Todd nem készít játékokat, inkább segít - előnyt jelent számunkra az alapozó munkában - mert egészen más szemszögből látják a problémákat. Mint játékfejlesztők, mi már számítunk egyes problémák felbukkanására, és amikor falba ütközünk, csak annyit mondunk "Jaj, hát ezt technikai okok miatt nem tudjuk megvalósítani". Ők nem ezt csinálják. Todd például megnéz egy animációt és megkérdezi, 'Ez miért nem csinálja ezt vagy azt?' Az animátorok erre válaszolnak: 'Hát általában ezt szoktuk csinálni'. Erre Ő azt válaszolja: 'Fenéket, meg kéne próbálnunk valami újat!' Új perspektívákat nyit, és ugyanezt csinálja R.A. is a sztorival. Összerakott 10.000 évet és bármikor, ha kérésünk merül fel, felhívhatjuk és megnézhetjük, ezúttal mi pattan ki az agyából."

A God of War komolyan inspirálta a játékot, így a harc mindenképp pörgős lesz. A műfaj utóbbi évekbeli átalakulásának példájaként felhozták a Mass Effectet és a Fallout-ot, amik shooter beütést kaptak. A Reckoning is hasonlót tervez, csak közelharcos ráhatással. Ami a játék hosszát illeti, még nem tudni, de egy nyílt világú RPG-nél ezt nehéz is pontosan meghatározni. Egy biztos "több lesz mint 20 óra, de kevesebb mint 100". A hivatalos honlapon találtok jó néhány concept artot, screenshotokat és egy háttérképet is, érdemes felnézni. A Kingdoms of Amalur: Reckoning 2011 őszére várható.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward