Végleg lelőtték a Shadow Realms fejlesztését

A BioWare ígéretesnek tűnő multiplayer szerepjátékát végleg lelőtték.

Végleg lelőtték a Shadow Realms fejlesztését

A tavaly bejelentett Shadow Realms rendkívül ígéretesnek tűnt. A BioWare Austin fejlesztésében készülő játék 4v1-es többjátékos módra épült volna, és alapvetően a klasszikus, papíros szerepjátékok hangulatát tervezték megidézni vele. Az eredetileg free-to-playnek tervezett játékról később azt lehetett hallani, hogy teljes árú megjelenésre váltott, és hogy a fejlesztők kénytelenek voltak integrálni bele az Origint, különben nem kapták volna meg a teljes költségvetést az Electronic Artstól.

Most azonban végleg lelőtték a Shadow Realms fejlesztését. Jeff Hickman, a BioWare Austin vezetője egy nyílt levélben magyarázta meg a döntést a népnek. Írása szerint ugyan a fejlesztés jól haladt, és rengeteg visszajelzést kaptak a különböző kiállításokon, ahol ki lehetett próbálni a játékot, most egész egyszerűen túl sok más dologgal kell foglalkozniuk.

Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy a stúdió amolyan Ubisoft módra átmegy kisegítőbe, és a következő időszakban a BioWare Montrealnak és a BioWare Edmontonnak segít be a Dragon Age Inquisition továbbfejlesztésébe, a készülő Mass Effectbe, valamint egy eddig bejelentetlen, új játékba.

Hickman továbbá egyértelművé tette, hogy a BioWare Austin legfontosabb feladata a Star Wars: The Old Republic folyamatos fejlesztése lesz. Idén jelenik meg ugyanis az új Star Wars-film, minek köszönhetően hatalmas lökést kap a teljes Star Wars-univerzum. és az ebben rejlő lehetőségeket az Electronic Arts sem akarja kiaknázatlanul hagyni, hiszen a játékokkal kapcsolatos jogokat a kiadó nyerte el.

Dragon Age: visszatért a BioWare?

A Dragon Age: Inqusition volt eddig a BioWare legsikeresebb játéka, ráadásul a D.I.C.E. díjátadón is most nyerte meg az év legjobb játékának járó díjat. A BioWare ezt úgy értelmezi, hogy az új Dragon Age-dzsel rátaláltak arra az ösvényre, amin tovább kell menniük a jövőben.

Mark Darrah, a stúdió egyik producere így foglalta össze a helyzetet: "Szerintem ezzel a játékkal a BioWare újra csúcsformába került, és egyben visszatért a gyökereihez, hiszen a lényeg a felfedezés, a történetmesélés és a karakterfejlődés. Ezek, valamint a mélyebb, nyitott világú játékmenet - ami felé elmentünk -, adják azt az egyveleget, amit igazán szeretnek a játékosok".

Az Electronic Arts pénzügyi vezetője, Blake Jorgenson is dörzsöli a tenyerét természetesen, szerinte hatalmas lehetőség előtt áll mind a BioWare, mind a Dragon Age. Nem nehéz a sorok között olvasva arra következtetni, hogy hamarosan annualizálva tér vissza a franchise, de Jorgensen szerint 2015-ben nem lesz új rész, csak új tartalmak a már megjelent Inquisitionhöz.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward