Változatos lesz a Beyond: Two Souls

Nem kell ugyanazokat a dolgokat ismételgetnünk, ha újrajátsszuk a játékot.

Változatos lesz a Beyond: Two Souls

A Beyond Two Souls olyan változatosságot fog nyújtani, ami lehetővé teszi, hogy minden egyes végigjátszás során teljesen különböző helyzetekbe kerüljünk. David Cage a Quantic Dreamtől elmondta, hogy a játék nem a szokásos sémákra és szintekre épít, minden egyes jelenet más kihívás elé állít majd minket, a jelenetek pedig annyira egyediek lesznek, mint a filmekben. A történet nem időrendi sorrendben fog kibontakozni, előfordul, hogy a következményt hamarabb fogjuk látni, mint az okot (gondoljunk pl. a Memento című filmre). A történet dinamikája így meglehetősen érdekes lesz, az egyik jelentben Jodieval tinikorában találkozhatunk, a következőben felnőtt lesz, az utána következőben ismét gyerek. A jelenetek fontos információkat tartalmaznak a sztori egésze szempontjából, de a teljes kép csak a végén áll majd össze.

"Olyan ez, mintha arra kérnénk a játékost, hogy ne csak passzív nézője legyen a történetnek, hanem próbálja megérteni és összerakni a kirakós darabjait. Mindez az interaktivitás új dimenzióját kínálja fel, ami igen érdekes." – mondta Cage. Alapvetően minden történetnek így kéne működnie, sajnos ezt sokan elfelejtik manapság a játékiparban.

"A Beyond két karakter története, kapcsolatuk története. Arról szól, hogy egész életedben hozzá vagy kötve valakihez, alkalmazkodnod kell ehhez a helyzethez és elfogadni azt."

Mivel egy fordulatokban gazdag és összetett történetről van szó, Cage és csapata nem elégedett meg azzal, hogy egyszerűen szinkronszínészeket alkalmazzon, és az olyan kaliberű hollywoodi színészeket, mint William Dafoe és Ellen Page sem azért bérelte fel, hogy a nevük jól mutasson a dobozon. A csapat 12 hónapot töltött a mocap felvételek elkészítésével, ennek eredménye végül 300 különböző karakter és 23000 animáció lett (Cage szerint ez a szám tiszta őrület). A színészek testét és arcát is beszkennelték, hogy tökéletes másuk 3D-ben, valós időben szerepelhessen a játékban. A hangjuk, a mozgásuk, a teljes arcmimikájuk reprodukálva lett.

"Ez azt jelenti, hogy külön animációnk van a játékban szinte mindenre. Ha egy akciójátékban kinyitod az ajtót, akkor egyszerűen kinyitod. Egy sztoriközpontú darabban az ajtót sokféleképpen lehet kinyitni: ha a lakásodban vagy, csak szimplán ajtót nyitsz, de ha félsz, hogy valaki van mögötte, akkor egészen máshogy nyitod ki."

A Beyond: Two Souls októberben fog megjelenni PS3-ra.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward