Unreal Engine 4: Állakat rögzíteni kéretik

... mert jön az Infiltrator valós idejű render demó.

Unreal Engine 4: Állakat rögzíteni kéretik

A 2013-as GDC számunkra egyik legnagyobb eseménye az új Unreal Motor friss bemutatója, hisz ez meghatározó lehet a közeljövő játékaira nézve. Annyi biztos, hogy az előző generációt az Unreal 3-as motor dominálta, hisz a legtöbb játék az Epic jól bevált motorját használta.

A fiúk már korábban demonstrálták, mit tud a UE4 PS4-en, most megkaptuk az Infiltrator demót, mely már PC-n hasít, egy Core i7 CPU-val, egy Nvidia GeForece GTX 680 társaságában és 16 GB DDR3 RAM-mal. Az egyértelmű, hogy ez a konfiguráció előnyben van a jövő konzoljaival szemben, a kérdés már csak az, hogy ezek a demók és technológia hogyan skálázhatók az egyes platformokon.

Amennyiben szívesen beleásnátok magatokat a technológia elemzésébe, akkor ajánljuk figyelmetekbe a Digital Foundry cikkét!

PS4-es demonstrációs videó:

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward