Új PS Vita reklámfilm - The World is in Play

The World is in Play - Új előzetessel indul a Sony PSVita új reklámkampánya, amely az eddigi legdrágább a cég történetében.

Új PS Vita reklámfilm - The World is in Play

Ezzel az új előzetessel indítja a Sony új Playstation Vita reklámpkampányát, és  ahogy közeleg a nagy nap, még több reklámfilmet láthatunk majd.

Japánban jól indultak a PS Vita eladások, de aztán hamar leülepedett a dolog. A Sonynak a Vita hamarosan közelgő világpremierével most itt az új lehtősége, hogy sikerre vigye termékét, és úgy tűnik, ennek érdekében mindent el is követ; nem bízta a véletlenre a dolgot, 50 millió dollárt költött az új reklámkampányra. John Koller, a Sony egyik főnöke azt nyilatkozta a The New York Times-nak, hogy ez a termék népszerűsítő kampány az eddigi legnagyobb a cég történetében. Az ígéretek szerint a kampány fő szlogenje a "Never Stop Playing" (sose hagyd abba a játékot) mondat mostanában sűrűn lesz hallható és látható a tv-ben, a közösségi oldalakon és a többi médiában.

"A játék már rég nem arról szól, hogy valaki egyedül ül egy gép előtt, ma már minden hálózatba van kötve" – nyilatkozta Jason Elm, a Sony reklámfilmjét készítő cég, a Deutsch kreatív igazgatója.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward