Titanfall a titánok nélkül

Titánok nélküli játékmódot kapott a Titanfall, de változások történtek a Burn Cardok területén is, és optimalizáltak is a fejlesztők.

Titanfall a titánok nélkül

Befutott a Titanfall hatodik nagy frissítése, ami hozott magával annyi újdonságot, hogy érdemes legyen róla beszélni. Habár a játék eredetiségét és újdonságát éppen a lehívható titánok adták, nem szabad elfelejtenünk, hogy a nagy robotokon kívül azért a rendkívül pörgős parkourözésben is elszakadt a Titanfall a Call of Duty-féle sémától. Sőt, sokan - velem együtt - úgy gondolják, hogy ez a része sokkal szórakoztatóbb, mint a viszonylag korlátozottabb és lassabb titánokkal való szerencsétlenkedés.

Szerencsére a Respawn is felismerte ezt az igényt, így bevezetett egy új játékmódot. Ez a Pilot Skirmish, melyben nincsenek titánok, nincsenek mesterséges intelligencia által irányított ellenfelek, és az eredeti 6v6-os játékoslimitet is felemelték 8v8-ra - utóbbi eltérés miatt egyébként ez nem is képezi a Variety Pack playlist részét.

Az előző frissítéssel bevezetett Marked for Death játékmódot eredetileg csak bizonyos ideig akarták bent hagyni a készítők, és később kicserélték volna egy másik játékmódra, azonban a játékosok annyira rákaptak, hogy véglegesen bent marad. Lesz külön playlist, és külön loadoutot is csinálhatunk is erre a módra.

Változások történnek a Burn Cardoknál is. A feketepiacon most már a napi ajánlatok között válogatva megvehetünk külön-külön is kártyákat, bár ezekből némileg kevés lesz egyszerre "raktáron", a raktárkészlet pedig folyton változik majd. Bekerül egy új, igen erős kártya is, mely a Roll the Dice névre hallgat, és lehetővé teszi, hogy meccs közben férhessünk hozzá a teljes paklinkhoz.

Szintén jó változásnak tűnik (és már rég meg kellett volna csinálni), hogy a játékos többé nem kap büntetést akkor, ha későn csatlakozik be egy mérkőzésbe. Ráadásul ha az adott meccs fele már lement, mikor beléptünk, és a csapatunk veszít, akkor azt nem jegyzi fel nekünk a rendszer vereségként.

De ezeken kívül is számos apró változtatást eszközölt a Respawn. Bekerültek új opciók a színvakok számára, jobban kihasználja az engine a többmagos processzorokat, és persze egy rakás bugot is kiirtott a stúdió. A változások teljes listája erre található.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward