The Witcher 3: Wild Hunt bejelntés

Hatalmas, nyílt világ, szabadság, szörnyirtás és egy ősellenség. De csak jövőre.

The Witcher 3: Wild Hunt bejelntés

A CD Projekt Red most végre hivatalosan is bejelentette a The Witcher 3: Wild Huntot, amely 2014-ben fog megjelenni PC-re és minden elérhető high-end platformra. Persze azt már tudtuk, hogy lesz Witcher 3, és hogy következő generációs játék lesz, kérdés, hogy a konzolok közül, melyekre megjelenik melyik lesz következő generációs. Lehet, hogy már mindkettő.

A legnagyobb változás a dizájn terén az, hogy a játék a nyílt világ felé fog tendálni, akárcsak az Elder Scrolls sorozat tagjai. Teljesen rajtunk áll majd, hogy mit teszünk, és merre megyünk, nem lesznek fejezetek, vagy felvonások, és Geralt teljesen a maga ura lesz. A fejlesztők elmondták, hogy a Witcher 3 világa 20 százalékkal nagyobb, mint a Skyrimé, és csupán átutazni rajta is jó 30-40 percbe telik majd. Az új motornak köszönhetően töltőképernyők nélkül közlekedhetünk a kinti világban, azt még nem tudni, hogy a belső terekkel mi lesz a helyzet.

Az új szörnyvadászat lényege abból áll, hogy könyvek segítségével és az emberek közötti szóbeszéd és pletykák alapján kell összerakjuk a nyomravezető jeleket, melyek alapján megtudhatjuk, hol és milyen napszakban kell csatára számítanunk, milyen varázsitalokat kell használjunk, és milyen módszerrel tehetjük ártalmatlanná az adott szörnyet. Pl. egy vámpír méregtámadásait kiiktathatjuk, ha eltaláljuk a méregmirigyét, és egy csapással végezhetünk vele, ha sikerül egyszerre széttrancsírozni mindkét szívét.

A mágia, a közelharc és a varázsital ágakhoz tartozó szakértelmeket is továbbfejlesztik. A varázslatok másodlagos formákat is kapnak, melyek segítségével olyasmikkel egészíthetjük ki őket, mint pl. a 360 fokos robbanás. A harc még szebb lesz mint eddig volt és számításba veszi azokat a képességeket, amelyek növelik a kitartásunkat és védekező tudományunkat. Egy újfajta mutációs mechanikáról is szó esett, amely egy másfajta fejlődési útvonal része lesz, de a kiadó erről még nem árult el részleteket.

Leltárunk kezelése kényelmesebbé válik, és a tárgyak készítésének kiemelkedően fontos szerepe lesz abban, hogy Geraltból kihozhassuk a maximumot. Páncéljainkat feltápolhatjuk olyan anyagokkal, mint pl. szörnyek pikkelyei. Fegyvereket és páncélokat persze a világ különböző részein is találhatunk.

A történet arról szól, hogy Geralt egy olyan szörnytől akarja megmenteni a világot, amely az ősellensége. A sztori ettől sokkal személyesebbé válik, ami azt is jelenti, hogy főhősünknek szeretteire különös tekintettel oda kell figyelnie és vigyázni rájuk, hiszen az ősellenségek köztudottan ott szeretnek bántani, ahol a legjobban fáj.

Akárcsak a Skyrimban, itt is különböző erősségű küldetések lesznek az egyszerű postás-típusúaktól kezdve a fontos melléküldetéseken át egészen a fősztoriig. Az előzetes még nem mutat túl sokat a készülő játékból, többnyire a lelkes fejlesztők beszélnek róla, de érdemes megtekinteni.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward