The Order: 1886 - új előzetesek

Háttértörténet, játékmenet és különleges, elágazó Quicktime események.

The Order: 1886 - új előzetesek

Egy alternatív London az ipari forradalom korában, steampunk léghajók és fegyverek, magasvasút, lovaskocsik - már a helyszínek és egyéb kellékek megadják ennek a fantasztikusan kinéző új-generációs játéknak az alaphangulatát; a legújabb előzetes segítségével újra gyönyörködhetünk ebben a látványvilágban.

A The Order: 1886 háttértörténete, amelyről egyre többet és többet árulnak el az alkotók is érdekesnek ígérkezik: több, mint egy évezrede a mutánsok megjelenésével az emberiség útja kétfelé ágazott: az egyik oldalon maradtak az emberek, a másikon az emberfeletti erővel rendelkező mutánsok. A két oldal között dúló háború erőviszonyait megváltoztatta az ipari forradalom, az emberiség kezébe olyan fegyverek kerültek, melyekkel végre felvehették a versenyt a mutánsokkal. A dolgok azonban nem ilyen egyszerűek, a háborúban ugyanis megjelent egy harmadik oldal is: London szegény lakossága, akik fellázadtak az elnyomás ellen.

A lovagokból álló ősi rend, a "The Order" tagjai már több száz éve harcolnak a mutánsok ellen, és sokszor érte őket az a vád, hogy csak a gazdagokat és érdekeiket védik. Ebben a három oldalt felvonultató hatalmi harcban érdekes politikai, gazdasági és egyéb konfliktusokra számíthatunk. Főhősünk az The Order egyik tagja, Galahad lesz, aki egy négyfős elit csapat tagjaként száll harcba.

A külső nézetes, fedezékes shooter verekedős akciórészeinél a játékmenetet bemutató fenti videóban olyasmiket láthatunk, ami elsőre Quicktime eseményeknek tűnnek, ezeket azonban a Ready at Dawn új megközelítésben szeretné tálalni.

"Nagyon szeretnénk, ha az emberek megértenék, hogy olyan filmeket próbálunk létrehozni, melyek interaktívak" - magyarázta Ru Weerasurya, a játék rendezője a VG24/7-nek adott interjúban. "Szeretnénk, ha folyamatos lenne az átmenet a filmből a harcba, a harcból a mozgásba és közelharcba, és vissza a filmbe. Ennek a keveréke és tempója adja magát a játékot. Ez az, amit a megszokott külső nézetes shooter mechanikáktól eltérően próbálunk csinálni."

A közelharcban szereplő QTE-k kimenetele különböző elágazásokhoz vezet. Ha nem sikerül valamit kiviteleznünk, nem kel újratöltenünk a játékot, próbálkozhatunk más taktikával. A rendező elmondta, hogy fontosnak érzi, hogy ezeket a pillanatokat ne érezzük mesterkéltnek.

"A mi QTE-ink másfajták, mivel elágaznak. Ez azt jelenti, hogy egy pillanatot két különböző játékos különböző módon fog látni. Időnként az események kimenetele is más lesz, de a történet folytatódik."

A The Order: 1886 exkluzívan PlayStation 4-re fog megjelenni 2014 harmadik negyedévében.

Kapcsolódó híreink:

The Order: 1886 - sokáig pihent a fiókban

Az Uncharted 2 inspirálta a The Order: 1886-ot

[link href="https://ipon.hu/hir/nem_lesz_multiplayer_a_the_order_1886_ban/28592" target="_blank"]Nem lesz multiplayer a The Order: 1886-ban

[/link]

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward