The Order: 1886 - sokáig pihent a fiókban

A Ready at Dawn a következő generációs hardverre várt, hogy életre tudja kelteni elképzeléseit.

The Order: 1886 - sokáig pihent a fiókban

A Ready at Dawn stúdió és a Sony Santa Monica által készített The Order: 1886 egy teljesen új PlayStation 4-exkluzívként mutatkozott be az E3-on. A játék egy alternatív valóságba kalauzol el minket, ahol az ipari forradalom mindenféle elmebeteg fegyver létrehozását tette lehetővé. A játék motorjával készült bemutató egészen döbbenetesen nézett ki, ami nem is véletlen: a játék nem kötött kompromisszumokat, és nem készül jelenlegi generációs platformokra.

Sőt, valójában a Ready at Dawn már évek óta pihentette a koncepciót, amikor ugyanis először nekiálltak a srácok a fejlesztésnek, rájöttek, hogy a jelenlegi generáció egyszerűen nem képes megjeleníteni azt, amit ők szeretnének. Miután a Sony biztosította őket, hogy akkor (körülbelül két évvel ezelőtt) már hamarosan befutnak a PlayStation 4 első fejlesztői kitjei, a stúdió újra elővette a projektet.

A Ready at Dawn korábban PSP-s God of War-epizódokon dolgozott, így tőlük került ki a Chains of Olympus és a Ghost of Sparta. A The Order: 1886 kreatív igazgatója és írója, Ru Weerasuriya elmondta, nincs nagy különbség a PSP-re és a PS4-re történő fejlesztés között: "Alapvetően nem változik meg a gondolkodásod attól, hogy más platformokra fejlesztesz. Csak arra gondolsz, hogy a legtöbbet kihozd az elérhető hardverből, legyen az PSP, vagy PS4. A PSP egyébként elég erős kis cucc volt."

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward