TESO: A varázs ötös

Az Elder Srolls Online-t fejlesztő Zenimax Online Studios 5 éves tervvel készül az MMO játéka indítására, amiben előre benne foglaltatik az összes plusz tartalom, amit a "kezdeti" időszakban ki akarnak adni a játékhoz.

TESO: A varázs ötös

Az Elder Srolls Online-t fejlesztő Zenimax Online Studios 5 éves tervvel készül az MMO játéka indítására, amiben előre benne foglaltatik az összes plusz tartalom, amit a "kezdeti" időszakban ki akarnak adni a játékhoz. A varázs ötös viszont, nem csak erre az öt évre vonatkozik...

Matt Frior a Gamescomon a következőket nyilatkozta a VG24/7-nek: "Van egy konkrét számszerű 'játéktervező aranyszabály' a táblán nálam, ami 5 óráról, 5 napról, 5 hónapról és 5 évről szól. A játéknak működnie kell ezeken a szinteken. 5 óránál jónak kell lennie a külcsínnek és a művészi oldalnak, hogy például jó legyen látni, ha leülünk. 5 napnál a karakterfejlődésnek kell jól működni, 5 hónapnál pedig a végjátéknak. A lényeg pedig az 5 év, ez a trükkös része, mert ez a közösség. Azért mész vissza játszani, mert szereted a társaságot, akikkel együtt kalandozhattok. Értelem szerűen ezt a legnehezebb összehozni."

Az MMO-kat mint közösségi találkozóhelyeket írja le, melyeknél az a legfontosabb szempont belogolásnál, hogy találkozzunk ismerőseinkkel. Annyi biztos, hogy az MMO játékoknál tényleg esszenciális a közösségi rendszer.

A The Elder Scrolls Online egyébként játszható egyedül is, a fő küldetéssorozat, mely arra van kihegyezve, hogy visszaszerezzük Molag Baltól az ellopott lelkünket, teljes egészében szólózható. A hagyományos Elder Scrolls játékok rajongói megtehetik azt, hogy végigmennek ezen a tartalmon a sorozatból megszokott harcrendszert és kameranézetet használva, de ha úgy tetszik bevethetik magukat a közösségi élménybe is. A maximális szintű kalandozók rendszeresen kapnak majd friss tartalmakat, minden hónapban, de legalább 6 hetente jön majd frissítés. Frior szerint a játék pontosan azért havidíjas, hogy ezeknek a fejlesztését tudják finanszírozni.

A TESO még nincs kész, de az alapvető jellemzők és játékmechanikák már megvannak. A tartalomgenerálással foglalkozó részleg kisebb csapatokra oszlott, vannak, akik a visszacsatolások (bétateszt) alapján polírozzák a játékot, javítják a küldetésekben előforduló hibákat, de már van olyan csapat is, akik az első frissítésre vannak ráállítva.

A játék jövőre érkezik PC-re, Mac-re, PS4-re és Xbox One-ra.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward