Televízión használja a YouTube-ot? Van egy rossz hírünk.

Hatalmas hirdetőfelület kerül a YouTube-ra, és a felhasználók nem tehetnek ellene semmit.

Televízión használja a YouTube-ot? Van egy rossz hírünk.

A YouTube nagyon sok televíziónak alapkelléke már napjainkban, és éppen ezért a vállalat a hirdetéseket erre a felületre sem rest egyre nagyobb mértékben becsempészni. Most kiderült, hogy egy olyan új hirdetőfelületre is számítani kell már ezen túl, ami a képernyő jelentős részét elfoglalja.

A videomegosztó a hivatalos blogján jelentette be, hogy a tévéken is megjelent a Masthead néven emlegetett reklámfelület, amivel a weben már korábban is találkozhatott a nézőközönség. A gigantikus reklám a YouTube televíziós alkalmazásának a legtetején fog kirajzolódni, minden videót megelőzve, és a teljes képfelületnek nagyjából a felét elfoglalva. Ez a YouTube egyik leginkább kiemelt hirdetési felületének tekinthető, és minden bizonnyal nagyon sokat kell fizetnie azoknak a partnereknek, akik itt szeretnék viszont látni a reklámjaikat. Szóval érthető, hogy a YouTube pedig arra törekedik, hogy ez minél több helyen legyen ott.

Galéria megnyitása

A televíziók nagyon fontos fogyasztói eszközök a YouTube szempontjából. A vállalat a friss bejegyzésében elmondta, hogy a jelenlegi adatok szerint naponta 250 millió órán keresztül nézik az emberek a TV képernyőjén a szolgáltatást. És a vállalat felmérései azt mutatják, hogy az emberek tovább emlékeznek az olyan hirdetésekre, amik a YouTube TV alkalmazásán jöttek velük szembe, mint amiket a hagyományos televízió csatornákon láttak.

A Masthead nemcsak szimpla képi anyag megjelenítésére lesz képes, hanem videós hirdetések mehetnek majd itt. A vállalat elmondása alapján úgy fog működni a legnagyobb hirdetőfelület, hogy amikor betölt a televízión a YouTube nyitóképernyője, akkor még áll a reklám, de egy pillanat alatt elindul az animációja, néhány másodperc elteltével pedig életbe lép az automatikus lejátszás, és magától kiteszi a videót teljes képernyőre a készülék. Mivel ez nem lesz túlzottan magas minőségű, így attól nem kell tartani, hogy túlságosan nagy terhelést fog jelenteni a készülék vagy a hálózat számára, plusz nem minden masinán lesz meg az automatikus, teljes képernyős lejátszás, csak a támogatottakon. És hangsúlyozta a Google, hogy egy gombnyomással némítható, és egyszerűen átugorható vagy átgörgethető a Masthead.

A YouTube talán további változtatásokat is közölni fog az elkövetkezendőkben a televíziókkal kapcsolatosan. Hiszen most a hirdetések kapcsán hallunk erről, nemrégiben pedig arról számolhattunk be, hogy megszűnik a Leanback, vagyis a youtube.com/tv felület, amit HTPC-ken még mindig használnak.

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap