Vajon milyenek lettek volna a Witcher-játékok, ha a regények szerzője, Andrzej Sapkowski alapít egy stúdiót, és saját maga áll neki a munkának? Nos, a Devil’s Hunt esetében pontosan ez történt.
Az író itt persze nem Sapkowski, hanem a szintén lengyel Paweł Leśniak, aki létrehozta a Layopi Gamest, és összeállva az 1C Company kiadóval elkezdett dolgozni a játékon. Az alapokat Leśniak Równowaga (Egyensúly) című regénye adja, melyben angyalok és démonok háborúznak egymással a fény és a sötétség örökös harcában, közöttük pedig pártatlan résztvevőként jelenik meg egy Desmond nevű férfi, aki az egész világ sorsát cipeli a vállán.
A középpontban a sztori áll, és ezt követve ide-oda utazunk a pokol, a modern Egyesült Államok és egy ősi város között. Desmond belekeveredik a konfliktusba, és lassanként ráébred saját titkainak megfejtésére is, például arra, honnan erednek különleges emberi és démoni képességei, mint mondjuk az alakváltás.
Számos fejtörővel és akadállyal kell majd szembenéznünk. A stúdió egyfajta bevezetésnek, egy sorozat első részének szánja a projektet, elkezdjük megismerni a felrajzolt világot és a lore-t. A játékmenetben számos lehetőségünk lesz, hiszen a skillpontokat bármikor átpakolhatjuk, hogy a legjobban támogassák aktuális játékstílusunkat, legyen ez akár a fizikai, akár a mágikus támadásokra építve.
Fontos szerepet kap Desmond belső vívódása is: mindenki győzködi, hogy álljon az ő oldalára, de a férfi addig húzná a döntést, amíg csak lehetséges, végül rájön, hogy az igazi problémát a követelőző csoportok jelentik.
A Devil’s Hunt szeptember 17-én jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re, Xbox One-ra és Nintendo Switch-re pedig 2020 elején.