Szélnek eresztették a Damnation fejlesztőit

A Blue Omega Entertainment elküldte csomagolni a játékfejlesztő csapatát: "A mai napon a teljes Blue Omega csapatot elküldtük (már pénteken megindult a folyamat). Ha bárkinek van állás ajánlata, küldje el nekem, majd én továbbítom." - írta Twitterén az egyik programozó, Geoff Rowland.

Szélnek eresztették a Damnation fejlesztőit

A Blue Omega Entertainment elküldte csomagolni a játékfejlesztő csapatát: "A mai napon a teljes Blue Omega csapatot elküldtük (már pénteken megindult a folyamat). Ha bárkinek van állás ajánlata, küldje el nekem, majd én továbbítom." - írta Twitterén az egyik programozó, Geoff Rowland.

A "kék omega" egyébként a Heavy Hammer leányvállalata, intellektuális javakat fejlesztő cégnek alapították, mely termékeit játékokhoz és filmekhez lehet felhasználni. A csapat második helyezést ért el még 2004-ben a a Damnation prototípusával az Nvidia 'Make Something Unreal' versenyén. Az ebből készült végleges játékot a Codemasters adta ki, ami sajnos igencsak borzasztó lett, itt az iPonon 30%-ra értékeltük (a Metacritic elnézőbb volt, ők 40%-ot adtak).

A háttérben javában folyik a pereskedés is az érintett cégek között, a Codemasters, a Blue Omega és két kisebb stúdió közt, akik szerződéses munkákkal járultak hozzá a borzalom - amit Damnation-nek kereszteltek - elkészültéhez. Ezek a Point of View és a Velvetelvis.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward