SWTOR: Frakcióspecifikusak lesznek a kasztok

Újabb pici információmorzsa esett az ölünkbe a BioWare asztaláról. A készülő MMO-juk, a Star Wars: The Old Republic karakterosztályai kapcsolódni fognak a játékban lévő két frakcióhoz, a Jedihez vagy a Sith-hez.

SWTOR: Frakcióspecifikusak lesznek a kasztok

Újabb pici információmorzsa esett az ölünkbe a BioWare asztaláról. A készülő MMO-juk, a Star Wars: The Old Republic karakterosztályai kapcsolódni fognak a játékban lévő két frakcióhoz, a Jedihez vagy a Sith-hez.

A nem olyan rég bejelentett Bounty Hunterhez kapcsolódó fejlesztői blogban ott áll ennek az indoka is. A játék megalkotásánál már a kezdeti időszakban meghozták a döntést, hogy minden kasztnak legyen saját története és ne legyen két ugyanolyan sztori a két oldalon.

"A Star Wars egy tipikus jóról és gonoszról szóló történet. Egyszerűen értelmetlen lenne ugyanazokat a küldetéseket csináltatni egy Jedivel mint egy Sith-el. Persze ugyanazokat a questeket tolni mindenki elé fele annyi pénzt, időt és szervezést igényelt volna, de egyszerűen tönkretette volna a történeti perspektívát."

Ez a két irányvonal egy harmadik döntést is maga után vont, mégpedig azt, hogy egyelőre nem csinálják meg ugyanazokat a kasztokat mindkét oldalon, mivel így minden karakterosztálynak két külön történetet kellene kanyarítani. Ha pedig így tennének, más a Köztársaság szempontjából ikonikus kasztoktól vennék el a szereplés jogát.

Daniel Erickson író elárult néhány részletet is a Sith oldalhoz tartozó Bounty Hunter lehetőségeiről és történetéről. "A fejvadász történetének középpontjában maga a vadászat áll. Csempészek, Jedik, Sithek, felkelő vezetők, rouge droidok, bérgyilkosok, bandák, sikkasztó beosztottak... ők állnak a fejvadászok célkeresztjében. Minden vadászat egyedi kihívásokat és döntési helyzeteket hoz. Rajtunk áll, hogy szóról szóra követjük-e a papírformát és eltesszük láb alól a befolyásos tiszt önfejű lányát vagy elkapjuk, és a megrendelőre bízzuk a piszkos munkát. Esetleg elfogadhatjuk a célpont megvesztegetését is, majd eljátszhatjuk a gyilkosságot. Még oldalt is válthatunk mikor az ellenfélnél jobbak a kilátásaink, vagy igazabb ügynek gondoljuk az övét."

A Star Wars: The Old Republicot PC-re fejlesztik, a pontos megjelenési dátumot még egyelőre nem tudni.

[italic]Történelmi háttér[bold]:

                             [/bold][/italic]

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward