Sullust - a Star Wars: Battlefront új bolygója

A DICE-nak lehetősége volt arra, hogy egy korábban még nem látott bolygót készítsen el. Ez a Sullust, amin majd jól szétlőjük egymást a Battlefrontban.

Sullust - a Star Wars: Battlefront új bolygója

A DICE fejlesztői eleve nagy Star Wars-rajongók, a Battlefronton dolgozó csapat pedig pláne. És mi mást akarhat egy igazi fan, mint hogy ő maga is hozzá tegyen valamit az általa imádott univerzumhoz? Éppen ezért döntött úgy a DICE, hogy a Battlefrontban játszhatunk majd egy olyan bolygón, amit korábban soha nem lehetett látni a filmekben és a sorozatokban. Ez lett a Sullust.

Korai koncepció a Sullust bolygóról

A stúdió egyik művésze, Anton Grandert elmondta, már korán eldöntötték, hogy egy lávás planétát akarnak létrehozni, ahol a fekete, éles sziklák, tavak, a hompölygő láva, és a talaj szintkülönbségei hoznak majd létre egy egyedi harcteret. Miután a koncepcióval megkeresték a LucasFilmet, az ottani szakik úgy gondolták, hogy ez a jellemzés leginkább a Sullust bolygóra illik rá - ezt a planétát említik A jedi visszatérben ugyan, de sosem látjuk.

Ezt követően a DICE kutatásba kezdett a bolygó történetét illetően, és a LucasFilm archívumai alapján arra jutottak, hogy itt korábban birodalmi jelenlét lehetett. Éppen ezért a birodalmi építészetet és technológiát (például a Halálcsillagot) tanulmányozva hoztak létre olyan épületeket, épület maradványokat, melyeket elhelyezhettek a pályán.

A stúdió egy új technológiát használ a pályák minél élethűbb megvalósításához. Ez a fotogrammetria (amit amúgy a The Vanishing of Ethan Carter is használt korábban), amivel tulajdonképpen valós felületeket tudnak beszkennelni, és azokat felhasználni a játékban. A probléma azonban, hogy míg a Hoth vagy az Endor megfeleltethető bizonyos földi területeknek, addig egy teljesen lepusztult, ijesztő, élettelen lávást részt találni már nehezebb.

Elvan a DICE-munkatárs, ha Izlandon játszik

Végül a készítők választása Izlandra esett, ami azért is ideális, mert nincs túl messze a svéd stúdiótól. Az Izlandon rögzített anyagokat viszont így sem lehetett egy az egyben felhasználni a játékban, azokon jelentősen módosítani kellett - nem úgy, mint például a Tatooine-hoz, vagy az Endorhoz rögzített anyagok esetében. Az is fontos volt, hogy maga a pálya változatos legyen, és folyamatosan új helyekre leljenek rá a játékosok - így lesz egy Halálcsillag által inspirált épületes szekció, egy lávás rész, egy füstös-kénes rész, és egy bányás rész.

Végül pedig következzen két háttérkép a Sullustról:

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward