Spector: Kellenek buta akciójátékok is

Van hely a buta játékoknak, de kellenek az intellektuális tartalmak is...

Spector: Kellenek buta akciójátékok is

Warren Spector a 2013-as DICE Summit-on elejtett néhány merész kijelentést. Konkrétan azt sugallta, hogy a Grasshopper Manufature által kreált Lollipop Chainsaw stílusú játékokat egyszerűen csak nem szabadna csinálni. Spector beszédében azt is kifejtette, hogy mennyire eltávolodott már az olyasmi játékoktól, amiben semmi nem számít csak az adrenalin, a pörgés és az erőszak. A fejlesztő egyik kimondott célja volt, hogy próbálja eltolni a fókuszt az erőszakról.

Mostani nyilatkozatában azt ecsetelte, hogy természetesen nem kell minden játéknak "érettnek" lennie, megvan a helye a "nagyszabású és ostoba" akciójátékoknak is, ugyanúgy, mint az intellektuális kihívást nyújtó címeknek. Mindössze annyiról van szó, hogy tágítani kell a határokat és nem csak arra beállni, amit most csinálunk.

"Senkire sem kell rákényszeríteni az intellektuális játékokat, de ez nem azt jelenti, hogy akik viszont erre vágynak, azok ne kaphassák meg, amit akarnak. ... Mi megérdemeljük, ennek a médiumnak pedig kellenek a különféle játékok különböző közönségek részére."

Spector üzenete főként azoknak szól, akik azt állítják, hogy a komoly tartalmakat a filmekre és az irodalomra kell hagyni, mert szilárd meggyőződésük, hogy a videojátékok nem felhasználhatók ilyen célra.

Spector még jó néhány érdekes aspektusára világított rá az iparnak és kiemelte azokat is, akik jó irányt képviselnek (Heavy Rain, Walking Dead). (@Gamasutra)

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward