Soulcalibur V bejelentés és részletek

A verekedős játéksorozat rajongói már bizonyára számítottak erre a hírre, de sajnos le kell hűtsünk egy kicsit titeket, csak 2012-ben jön ki az új Soulcalibur PS3-ra és Xbox 360-ra. Jó hír, hogy Hisaharu Tago azt nyilatkozta, hogy ez a játék "igazi folytatás" lesz.

Soulcalibur V bejelentés és részletek

A verekedős játéksorozat rajongói már bizonyára számítottak erre a hírre, de sajnos le kell hűtsünk egy kicsit titeket, csak 2012-ben jön ki az új Soulcalibur PS3-ra és Xbox 360-ra. Jó hír, hogy Hisaharu Tago azt nyilatkozta, hogy ez a játék "igazi folytatás" lesz.

A sztori 17 évvel követi a Soul Calibur IV eseményeit, már ha valaki ki tudott venni az egész maszlagból egy főszálnak nevezhető sztori részt. A probléma valószínűleg a fejlesztők szeme előtt is ott lebegett, úgyhogy elmondták, hogy a hivatalos befejezés az Siegfried verziója. A szőke szenvedő hős a folytatásban már 39 éves (ezek szerint a kikristályosodás gyógyítható) és immár nem ő a forgatója a Soul Calibur kardnak. Ja igen, azt se felejtsük el, hogy a kard(ok) időközben összementek és kétkezesből egykezesek lettek, de ezt valahogy megmagyarázzák majd a sztoriban is.

Számíthatunk a régi karakterek jelenlétére, de Tago ígért néhány újat is. Az ötödik Soulcaliburban kapunk egy új főkarakternek nevezhető egyént, ezúttal egy Patroklos nevű fiatal fiút. Ha a név nem lenne elég árulkodó, akkor elmondjuk, hogy Sophitia (és Rothion) fiáról van szó. Patroklos hasonlóan küzd majd, mint az anyja, de egy kicsit keményebb és agilisabb lesz. Természetesen lesznek saját, új mozdulatai is, de mindet az anyjáéi inspirálták.

A Soulcalibur V-öt a fejlesztők generációváltásnak nevezték: bár még visszatérnek a régi karakterek, már az újak viszik tovább a játékot. Az SC 1-4 egy folytonos történet volt, az 5 már valami újat indít. (Az én személyes véleményem szerint ez már csak jót tehet a sorozattal, mert a negyedik rész sztori módja bitang rossz volt.)

A más univerzumokból importált bónusz karakterekről még nem tudni kik lesznek, kaptunk már Yodát, Vadert, Linket (hehe), Spawnt, Heihachit (Tekken), és valószínűleg most sem marad el a meglepetés.

A harcrendszernek számos elemét továbbfejlesztik és hoznak be új lehetőségeket is. Ha minden igaz, könnyedebbek és elegánsabbak lesznek a harcstílusok. Az online módot is felfrissítik, a harcstílusok finomítása is erre vezethető vissza, szeretnék ha reaktívabb és pörgősebb lenne az online harc. Változik tehát az ütem, nem kell annyit várni az egyes mozdulatok közt és a kombók is egyszerűsödnek kicsit.

Tago megerősítette az egyéni karaktergenerálás lehetőségének megmaradását is, de részleteket nem árult el róla. Az E3-on már a játék vizuális bemutatásra is számíthatunk. Ha már a vizuális résznél tartunk... egy valamit azért megmutattak nekünk. A dizájnerek komoly gondot fordítanak a női karakterek kidolgozására. A méreteikre és... áh, kit érdekel a többi, ez a kép mindent elárul!

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward