Shop menü

SORRA VISZIK VISSZA A VÁSÁRLÓK AZ APPLE VISION PRÓT

Kezd lejárni a 14 napos próbaidőszak, és egyre többen élnek a pénzvisszafizetési lehetőséggel.
Szécsi Dániel
Szécsi Dániel
Sorra viszik vissza a vásárlók az Apple Vision Prót

Annak ellenére, hogy az Apple Vision Pro 3500 dolláros árról indult – és a vásárláskor könnyedén 4000 dollár fölé lehetett tornászni a vételárat – rendkívül kapósnak bizonyult. Rövid idő alatt több mint 200 ezer rendelést regisztrált a vállalat, szóval nagyon szép rajtot vett a termék. Viszont most egy váratlan „trend” alakult ki.

Az Apple a törvényeknek megfelelően 14 napos elállási időszakot biztosít a vásárlók számára, de nem jellemző, hogy ezzel élnének az emberek a legtöbb termék esetén. Azonban a Vision Prót sokan kezdték visszavinni a boltokba. Mivel a készülék forgalmazása és kiszállítása február 2-án indult, így most kezd lejárni a 14 napos időkeret azoknál, akik elősként vették át a szemüveget.

Változatos problémákra panaszkodva hordják vissza a Vision Prót a vásárlók, a komfort és a fejfájás a vezető érv ellene.

Ahogy arról előzetesen is mindenki beszámolt, a szemüveg meglehetősen nehézre sikeredett, és a jelek szerint ebben az esetben nem arról van szó, hogy az előzetes tesztelők túlreagálták volna a dolgot. A visszavitt Vision Pro modelleknél a leggyakoribb érv az, hogy nem kényelmes a készülék használata. Sokan tették hozzá, hogy az a legnagyobb baj, hogy az egész súly előre helyeződik.

Sokan számoltak be arról is, hogy az eszköz fejfájást okozott nekik, „tengeri betegség” tüneteit tapasztalták. De ennél is érdekesebb, hogy néhányan azt állítják, hogy bevérzett a szemük a Vision Pro használata során. Voltak, akik úgy nyilatkoztak, hogy egy idő után hiába szerették volna felvenni a szemüveget, egész egyszerűen már a rossz élmények miatt inkább elengedték a dolgot.

Galéria megnyitása

„Egyszerűen túl drága és körülményes ahhoz, hogy egyáltalán megpróbáljam megszokni az állandó fejfájást és a szem megerőltetését, amit tapasztaltam. Visszajövök a következőért.” – nyilatkozta a The Verge termékigazgatója, aki maga is megvette az újdonságot.

Sokan tértek ki arra is, hogy problémás a szűk alkalmazáskínálat. Egész egyszerűen túl sok a kompromisszum, amit meg kellene kötni a Vision Pro használata esetén. A vásárlók jelentős része úgy érzi, hogy nem tudja a szemüveg azt, amit ígér. Akik munkára próbálták volna használni, egyszerűen nem tudtak eléggé koncentrálni a szemüveg által okozott kellemetlenségek miatt. Egy másik beszámoló arra is kitért, hogy túl kevés játék van rá, így a szórakozás ilyen formájára jelenleg alkalmatlan. Így nem nagyon lát érvet amellett, hogy meg kellene tartania.

Galéria megnyitása

Általános szoftverproblémákat is megfogalmaztak, egy beszámoló szerint az ablakok kezelése gyengén lett megoldva, így nem jó élmény a szemüvegben a multitasking. A produktivitás terén mutatott gyengeség pedig „deal-breaker” lehet néhány tulajdonos számára. A szoftveres hiányosságokat az Apple folyamatosan igyekszik fejleszteni, most számoltak be arról, hogy már több mint 1000 dedikált alkalmazás van a Vision Próra.

Sokan tették hozzá, hogy mindenképpen kíváncsiak lesznek arra, hogy milyen lesz az Apple következő szemüvege, ahol remélhetőleg a mostani problémákat igyekeznek majd javítani. Azt nem tudni, hogy vajon milyen arányban vihetik vissza a szemüvegeket a 14 napos elállási időn belül, erről hivatalos számot valószínűleg nem is fogunk kapni.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére