A Skyrim megkapta a jól megérdemelt Év Játéka címet a Spike Video Game Awardson. A díjat a rendező, Todd Howard vette át, aki úgy nyilatkozott, hogy a játék népszerűsége még őket, fejlesztőket is váratlanul érte. "Gondoltuk, hogy a játék jól teljesít majd, ám nagy mértékben túlszárnyalta mindazt, amire számítottunk." A fejlesztőket igencsak meglepte a rengeteg Youtube videó, és az "arrow in the knee" poénok, amelyekkel mindenütt tele vannak a kommentek, de a kedvencük mégis az npc-k fejére tett vödör volt. "Kb. a második nap lehetett a játék megjelenése óta, amikor megláttuk, és csak néztünk. Aztán elgondolkodtunk azon, hogy vajon kijavítsuk-e. A főprogramozónk teljesen kiakadt rajta, és ki akarja javítani, de szerintem nem igazán kéne. Lehet, hogy így hagyjuk."
Howard még nem oszthatta meg a DLC-vel kapcsolatos terveiket, de annyit elárult, hogy arra koncentrálnak, hogy jobbá tegyék a játékot, ne csak új tartalmakat tegyenek hozzá, hiszen már így is elég nagy. Egyelőre válogatnak az összegyűjtött ötletek között, és elemzik, a játékosok viselkedését, aztán megnézik, hogyan javíthatnának a játékélményen. A korábbi Bethesda játékokhoz hasonlóan a Skyrimnak is több DLC-je lesz, de egyelőre nincs még minden előre megtervezve. A kiegészítők nem fognak gyorsan kijönni, de tartalmasak lesznek.
Howardot arról is megkérdezték, hogy a Bethesdának lesz-e egyszer multiplayer játéka, netán MMO-ja? "Az ilyesmire sohasem mondhatjuk, hogy soha" – vallotta be -, "de nem ez a fő célunk. Ez az a játéktípus, amivel foglalkozni szeretünk, erre koncentrálunk, és nem akarunk feláldozni semmit egy single player játékból, csak azért, hogy multiplayer is legyen benne.
Hogyan lopjunk? Hozzávalók: vödör, enyves kezek.