SC2: Heart of the Swarm trailer és infók

Minden faj új egységeket kap majd, körvonalazódik a jövő, de sok minden még nem végleges, pedig egy ideje már ülnek a kiegészítőn.

SC2: Heart of the Swarm trailer és infók

A Blizzconon kaptunk új trailert a StarCraft 2 közelgő kiegészítőjéhez, a Heart of the Swarmhoz is. Nem hozza a megszokott minőséget, de egyszer érdemes megnézni, villantanak párat az új egységekből.

Amik egyébként részletesebben is be lettek mutatva, fussunk is át rajtuk. A vezető dizájner Dustin Browder mesélt arról, hogy minden faj kap 3-3 teljesen új, vagy újratervezett egységet, de leszögezte: még semmi sem végleges. Pedig már elég régóta ülnek a projekten (legalábbis ahhoz képest, hogy „csak” kiegészítő).

A Terranok Hellionja át tud majd változni Battle Hellionná, így jobb közelharci képességekkel rendelkezik majd, és lesz értelme használni a hosszabb csatáknál is. A Warhound egy új mech, olyasmi mint a Thor, csak kisebb és gyorsabb. A Shredder egy viszonylag olcsó eszköz, ami miután telepítettük, minden ellenfelet sebez egy kör alakban. Mivel ez így túl erős lenne persze, ezért van egy komoly hátránya: ha embert érzékel a közelben azonnal leáll, hogy ne bántsa (tehát ha ott vagyunk az egységeinkkel, akkor kb. semmire sem jó).

A Zergeknél az Ultralisknak csökken a mérete és a föld alól is tud majd rohamozni bizonyos távon belül, így egyből a csata sűrűjébe kerülhet. A Viper egy repülő, támogató egység lesz, ami képes lesz olyan felhőt lerakni, ami lecsökkenti a látótávolságot és így minden alatta lévő egység hatótávja leesik 1-re. Ezen kívül például magához tud rántani egységeket, amivel így kikapható az ellenségtől a nehéztüzérség. Az utolsó új egységük a Swarm Host, ami miután beássa magát a föld alá, elkezd kis zergling szerű lényeket kiengedni magából, hullámokban.

A Protossoktól elvették a Carriert, helyette a Tempestet kapják, ami levegőben területre sebez, így nagyobb csapatok kezelésére igen jó lehet, miközben földi célpontok ellen sem elhanyagolható a sebzése. Az Oracle hasonlóan a Zergek Viperéhez egy légi egység, amivel lehet bosszantani az ellent. Képes épületeket ideiglenesen használhatatlanná tenni (pl. légvédelem, hogy be tudjon menni), és kristályba zárni a nyersanyagokat, így azok egy ideig bányászhatatlanok lesznek. Ezért a kis hajóért viszont elveszik a Protoss Mother Shipet… Az utolsó egység a Replicant, ami elég drága, de képes önmagát átalakítani akármilyen olyan egységre, amit lát. Így például a Protossnak is lehet Siege Tankja.

Az eddigieken felül lesznek azért még kisebb-nagyobb változtatások is. Például a Reaperek csatán kívül gyógyulnak, a Battle Cruiser kap egy gyorsító képességet, a Banelingek mozoghatnak a föld alatt (ez azért elég durva), a Hydraliskek gyorsulnak, a Corruptorok egy új képességet kapnak, amivel épületeket szipkázhatnának nyersanyagért, a Nexus pedig kapna defenzív és visszahívó képességeket.

Persze mint mondták még semmi sincs kőbe vésve, ezek még ezerszer megváltozhatnak a megjelenésig, majd meglátjuk mi lesz. Az egységek videói megnézhetőek például az IGN Starcraft csatornáján: Youtube.

Hivatalos Heart of the Swarm honlap (még csak a teasert mutogatják)

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward