Szinte minden előzetesen vagy reklámanyagon a PlayStationnel közösen jelent meg a Destiny. Az E3-on mindig a Sony előadásán mutogatták a játékot. Egy szóval: a Sony egy átfogó együttműködésre lépett a Bungie-val és az Activisionnel, aminek köszönhetően már-már úgy érezni, mintha egy first party exkluzív játék lenne a Destiny - ami persze nem igaz, hiszen megjelenik Xbox-platformokra is.
Mégis úgy tűnik, hogy amíg a Microsoft saját nagy címeire koncentrál az őszi szezonra, a Sony inkább csak a Destiny marketingjére erősít, még külön bundle-t is kiadnak vele a mai napon az új, fehér PS4-gyel egybecsomagolva. Fergal Gara, a PlayStation európai vezetője meg is erősítette ezeket a gondolatokat: "A cégen belül úgy kezeljük, mintha a saját játékunk lenne. A teljes PlayStation-divízió magához öleli. Ez egy különleges projekt, és nagyon fontos is nekünk az ünnepi szezonra nézve".
Gara szerint a tavalyi megjelenés hónapját követően most szeptemberben fogják a legtöbb konzolt eladni. Ráadásul ez fogja megadni a tökéletes felvezetést az ünnepi szezonra: "Az emberek ebben a hónapban rengeteg konzolt fognak venni a Destiny-nek köszönhetően, aztán beindul a karácsonyi időszak, amikor pedig majd sok játékot akarnak, hogy legyen mit futtatni az új konzoljukon".
Az úriember kitért arra is, hogy a PS4 jelenleg remekül teljesít az Egyesült Királyságban. Habár Európa és az Egyesült Királyság is korábban egyértelműen a PlayStation-táborba tartozott, a szigetországban ez megfordult az előző generációban, amikor is az Xbox 360-ból nagyjából másfélszer annyi ment el, mint a PS3-ból. Nos, ez a trend visszaállt, és most éppen a PS4-ből meg egy el másfélszer annyi, mint az Xbox One-ból.
Gara szerint ez annak köszönhető, hogy elkészítették a lehető legjobb konzolt a játékosoknak. "Azt mondtuk, hogy ez lesz a legjobb gép a játékosoknak és a legjobb gép a játékkészítőknek. Ezt követően pedig nem próbálkoztunk kétes kimenetelű szabályokkal, korlátozásokkal. Kitaláltuk a 'for the players' szlogent, és minden döntésünket ennek megfelelően hoztuk meg, és hozzuk meg jelenleg is. Semmit nem változtattunk meg, megtartottunk mindent, ami jó volt. Nagyon jó, hogy mindent tisztán meg tudtunk valósítani, és nem veszítettük el a játékos közösség bizalmát".
Ami azonban talán ennél is fontosabb Gara szerint, hogy az új konzollal és a különböző kezdeményezéseikkel (például a #playstationmemories hashtag alatt futó visszaemlékezésekkel) újra be tudták gyújtani a rajongást a játékosok szívében. "Rájöttünk, hogy sokakban ott lappang a PlayStation iránti szeretet, csak ez egy kicsit elveszett, vagy legalábbis szunnyadt a PS3-időszakban. Ezt sikerült feltámasztanunk a PS4 bemutatásakor".