Rob Pardo Jay Wilson védelmére kel

Jay Wilson, a Diablo 3 rendezője távozott a csapatból. Bejelentése kisebb vihart kavart a Blizzard fórumán.

Rob Pardo Jay Wilson védelmére kel

Jay Wilson, a Diablo 3 rendezője nemrég jelentette be, hogy távozik a csapatból, hogy más projekten dolgozzon a Blizzardnál. A fórumos búcsújátkövetően, az ilyenkor szokásos jókívánságok után azonban elszabadult a pokol, megjelentek a rosszmájú megjegyzések is, és voltak, akik kifejezetten örültek Wilson távozásának.

A Blizzard kreatív főnöke, Rob Pardo a hosszúra nyúlt fórum topic 106. oldalán bekapcsolódott a beszélgetésbe, és barátja védelmére kelt. A következőket írta:

"Ez a téma nagyon elszomorít. Tudom, hogy a Battle.net fórumai híresek arról, hogy nem kímélnek senkit, de nem hiszem, hogy igazságos lenne, hogy az emberek ilyen hangnemben beszélnek arról, hogy Jay távozott a Diablo 3-ból.

Nagyon büszke vagyok a Diablo sorozatra, és arra, amit a csapat képes volt elérni a Diablo 3-mal. Játékosként élveztem a játékot, és sok-sok órát töltöttem el vele barátaim és családom körében, de ezt nem fogom kifogásként használni. A Diablo közössége még ennél is jobb játékot érdemel a Blizzardtól, és elköteleztük magunkat, hogy javítsunk rajta. Egy tehetséges csapat dolgozik rajta, és nem áll szándékunkban addig megállni, amíg ez nem lesz a sorozat legjobb része.

Ebben a fórumtopicban én vagyok az egyetlen, aki Jay-jel együtt dolgozott. Én alkalmaztam őt a Diablo projekt vezetésére, és öröm volt vele dolgozni mind a csapatépítés, mind a játékdizájn területén. Nagyon jók voltak a dizájnnal kapcsolatos megérzései, és nagyon sokat adott a játékhoz, jó érzéke volt a véres csatákhoz és ahhoz, hogy poén legyen lecsapni a rosszfiúkat. Nagyon-nagyon sok dizájenrrel dolgoztam a Blizzardnál, és közülük Jay az egyik legjobb. Nagy karrier áll előtte a Blizzardnál, és garantálom, hogy élvezni fogjátok Jay munkáját a jövőbeli Blizzard játékokban.

Ha annyira szeretitek a Diablót, amennyire mi, akkor kérlek továbbra is tudassátok velünk, hogy szerintetek hogyan lehetne javítani rajta. Ha továbbra is úgy érzitek, hogy valakit hibáztatni kell, akkor szeretném, ha azt az én irányomban tennétek, én voltam a projekt executive producere, én fogadtam fel Jay-t, én adtam neki tanácsokat és útmutatást a fejlesztés során. Végső soron én voltam felelős a játékért, amit kiadtunk, és annak minőségéért vállalom a teljes felelősséget."

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward